Trille og tralle

Royal Shopper

Heisann!

Jeg vet ikke om du husker at jeg fortalte at jeg hadde bestilt meg en Royal Shopper (trillebag) via Enklere Liv. Vel det gjorde jeg altså i forrige uke en gang, om jeg ikke husker helt feil. På mandag fikk jeg beskjed om at den var kommet og jeg kunne hente den hos Coop Prix.

Esken var stor og ikke så lett å manøvrere, men den var ikke tung så jeg hadde ikke noe problem med å løfte den å få den inn i bagasjerommet på bilen. Var veldig spent på om jeg måtte montere den helt fra bunnen av, men heldigvis var det bare å klemme på hjulene og sette på plass bagen så var den klar til bruk. Den har store hjul som gjør at den er enkel å trille, også opp trapper. Bagen er stor og rommelig å tåler vekt opp til 50 kg, men jeg tror nok ikke at det blir aktuelt å handle så mye på en gang. Det er lett å ta av og sette på igjen bagen, noe det ikke alltid er på en vanlig trillebag. 

Designet på understellet er laget sånn at jeg kan, om butikken tillater det, henge hele Shopperen på handlevognen når jeg handler. Jeg tror ikke at jeg kommer til å gjøre det, men heller at jeg bare tar med meg bagen inn å lar understellet ligge igjen i bilen. For jeg triller jo uansett handlevognen ut til bilen….

Bestisen har en maken Shopper, som hun har hatt i ca 4 år og er veldig fornøyd med. Det var litt derfor jeg valgte å skaffe meg en maken…

20 kommentarer
    1. Herlig!🤗
      De der ser veldig smarte ut.👌🏻
      Kjekt når du allerede har sett den i bruk og vet at den er praktisk å bruke.🤩

      1. Ja de her er veldig hendige og smarte å bruke, og vil spare skuldre og nakke voldsomt. Dessuten slipper jeg å drukne i plastposer, for jeg glemmer alltid å ta med handlenett når jeg handler 🙈

    2. Så smart, veldig tungt å drasse på varer hit og dit..
      Jeg går jo mye og lesser på i sekken. Det er veldig tungt å gå slik i 4 kilometer. Så veldig praktisk ut.
      God kveld og klem fra meg…

      1. Jeg brukte også sekk en periode, men fikk så store smerter i nakken og hode at jeg måtte gi meg med det. Lille Trille vil nok være til stor hjelp, sånn at jeg slipper å bære mer enn å løfte bagen ut av bilen når jeg bruker den. Ha en fortsatt fin fredda 🤗

    3. Gratulerer. Mange har en slik veit jeg og de er både praktiske og smarte. Hva heter produsenten? Er det regntrekk med eller kanskje man bør skaffe det utenom. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Veldig praktisk med en sånn Shopper, så sparer man seg for mye vondter. Det er en tysk produsent som heter Andersen som har laget dem. Nei, det er ikke noe trekk til den, for den er laget av et materiale som er vannavstøtende. Ha en fin fredda.

    4. Gratulerer med ny trillebag! 😀 Veldig greit å slippe å bære varene man kjøper. Jeg har tittet på en selv, og har sett det er spesielle hjulsett å få kjøpt om man skal gå mye i trapper.

      1. Tusen takk 🥰 Jeg sliter sånn med nakken og skuldrene bare fra å bære de tunge handleposene fra bilen og inn, så denne kommer til å spare meg for mye sånt. Man kan kjøpe trappehjul, men jeg tror ikke det er nødvendig for meg. Hjulene er store og er lette å trille opp de få trappetrinnene til meg. Klems 🤗

      1. Ja jeg så at man kunne bestille det som ekstrautstyr, men fant ut at jeg ikke trengte det. De vanlige hjulene er store, og er lette å trille opp de få trinnene opp til meg 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg