Tilbake på kontoret

 

Image by Engin Akyurt from Pixabay
Image by Engin Akyurt from Pixabay

 

Heisann og god formiddag!

I Oslo er det oppholdsvær i dag, men veldig grått så man skal ikke se bort fra at det kan dryppe litt ovenfra etter hvert. Temperaturen var på +9,4C da jeg sto opp ved 7 tiden i dag.

Kattene skjønte at noe ikke var som det skulle i dag, for begge to gjemte seg da jeg skulle gi medisin. Jeg fikk tak i Ronja i siste liten før hun forsvant inn i skapet, og fikk gitt henne insulinen sin. Vinja kom luskende rett etterpå, sånn at hun fikk sin også. Jeg misstenker at begge to trodde at vi skulle til dyrlegen, for det er svært sjelden nå om dagen jeg er fult påkledd med yttersko så tidlig på morgenen.

Det som skulle skje var jo at jeg skulle av sted selv, for å jobbe nede på kontoret i dag. Der er jeg nå og skal være frem til kl 15 omtrent. Da tenker jeg at kroppen min har fått nok, og det er på tide å komme seg hjem.

Jeg trodde jo at vi skulle være flere her, men vi er bare 3 stykker som sitter spredd omkring i lokalet. I 1,5 år har jeg sittet hjemme ved mitt eget skrivebord med kun en stor skjerm, og nå har jeg fått et stort bord og to store skjermer. Akkurat det tar litt tid å venne seg til tenker jeg.

En annen ting som var rart, var å komme ned til Oslo sentrum hvor jeg faktisk ikke har vært på over et år. Det hadde skjedd store forandringer rundt der arbeidsplassen min ligger, til det bedre altså 😉

Nå venter arbeidsoppgavene på meg igjen, og er tilbake igjen i ettermiddag hvis ikke hode mitt er for fult av inntrykk 🤯

Håper du har og får en fin onsdag 🥰

#onsdag #arbeidsdag #påkontoret #jobb #katteliv #uvant

 

6 kommentarer
    1. Tenk at du ikke har vært i sentrum på så lenge. Jeg bor jo her jeg 🙂 Og jeg elsker å være på kontoret i stedet for hjemme 🙂 Koser meg nå egentlig.

      1. Jeg pleide å være glad i Oslo sentrum, men drar jeg heller til Strømmen eller Lillestrøm når jeg skal shoppe. Det tar meg faktisk også kortere tid 😊 Ellers så elsker jeg hjemmekontoret mitt, og skulle ønske at jeg fikk fortsette med deg, både praktisk og behagelig 😉

      1. Det gikk greit med jobbingen i går, veldig uvant å bruke annet datautstyr for mitt eget står jo her hjemme. Ble allikevel veldig sliten, og det var godt å komme hjem igjen 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg