Stjernekamp og popcorn

Photo taken with Focos

Heisann!

Når det er lørdagskveld inntar jeg godstolen med stor iver, for kl 19:50 ish starter Stjernekamp. Det må jeg jo få med meg. I kveld skulle artistene prøve seg på Latino og visesang. To sjangere som er langt fra hverandre, men jeg syntes de alle sammen gjorde det veldig bra i kveld. Jeg har jo Alexandra Rotan og Jorun Stiansen som mine favoritter, klarer ikke helt å velge en av dem. Alle sammen var bra på sin måte, og det var umulig å tenke seg hvem som kom til å reise hjem. Til slutt sto Jorun Stiansen og Heidi Ruud Ellingsen tilbake med laveste stemmer, og den som måtte hjem ble tilslutt Heidi. Trist for henne, men jeg var jo veldig glad for at Jorun gikk videre 😊

Jeg følte for å kose meg litt, og åpnet en pose med popcorn. Burde helst ha latt være, men nå er ikke det noe av det verste jeg kunne spise…. 🤔

Hvordan har din lørdagskveld vært?

#lørdag #tvkveld #stjernekamp #latino #visesang #popcorn

 

4 kommentarer
    1. Stjernekamp er et flott program! Jeg fÃ¥r dessverre sjelden tv-signaler i bobilen, sÃ¥ jeg mÃ¥ se reprisen….! Men uansett – jeg har en favoritt, og er spent…! Klemmer 🙂

      1. Ja det begynner å snøre seg sammen i Stjernekamp nå, ikke mange igjen og de må virkelig levere nå så de har en sjanse til å få videre. Det hender jeg må se programmet i reprise selv, for hvis Bestisen er her eller jeg hos henne skravler vi så mye at jeg ikke får med meg halvparten 😉 Klem og god natt 😴

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg