Serietips: The Equalizer

The Equalizer med Queen Latifa

Hei og god kveld!

Her kommer et lite tips til en serie jeg har blitt helt hekta på, som ligger ute på Viaplay og den heter The Equalizer med superkule Queen Latifa. Første sesongen kom i 2021, og nå har sesong 2 kommet. Jeg hadde ikke sett den første sesong, ettersom jeg først oppdaget serien nå når nummer 2 kom. 

Handlingen går ut på at den tidligere CIA agenten Robyn (Queen Latifa) begynner å hjelpe de svake i samfunnet, de som lett blir glemt og oversett av politiet. Hun får hjelp av politimannen Dante, som igjen sliter med at Robyn gjør ting uten for loven. Hver eneste episode er spennende, og det skjer mye så jeg sitter naglet å følger med. Kanskje du gjør det også 🤔

 

 

3 kommentarer
      1. Jepp, den er amerikansk og de skjer veldig mye i hver episode, og jeg sliter med å rive meg løs å ser den ene episoden etter den andre 🙈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg