Serietips: London kills

Heisann!

For noen dager siden jaktet jeg på en ny serie jeg kunne se på. Etter å ha leita litt rundt fant jeg noe som fanget interessen inne på TV2 play, den ligger også på Britbox hvis du har den. Det var en britisk serie fra 2019 som heter London kills. Kanskje du allerede har sett den?

Det er laget 4 sesonger, men det er kun 2 som er lagt ut for streaming. Noe som irriterer meg, og jeg har oppdaget at mange av streaming tjeneste gjør nettopp dette her. Hvorfor skjønner jeg ikke, og hvis noen har svaret vil jeg gjerne vite det!

Jeg skal ikke røpe handlingen, men kan vel si såpass at noe av det som skjer/har skjedd i 1 episoden i 1 sesongen er som en rød tråd i både sesong 1 og 2. Allikevel så er alle avsnittene frittstående med egne handlinger. Vil du svaret på den “røde tråden” må du se begge sesongene.

I hovedrollene finner du disse:

Hugo Speer Hugo Speer  DI David Bradford20 episodes, 2019-2023 
Sharon Small Sharon Small  DS Vivienne Cole20 episodes, 2019-2023 
Bailey Patrick Bailey Patrick  DC Rob Brady20 episodes, 2019-2023 
Tori Allen-Martin Tori Allen-Martin  TDC Billie Fitzgerald / …20 episodes, 2019-2023 

 

Jeg elsker britisk krim, og så begge sesongene i løpet av et par dager.

 

6 kommentarer
    1. Britisk krim er best! 😊 Agatha Christie, P.D. James osv. Samboeren kjører hogstmaskin, så jeg pleier å låne lydbøker han kan høre på, på biblioteket, – og da går det i krim. Vi får snart fiber her også, så da blir det litt flere valgmuligheter på TV.👍

      1. Helt enig, og den har en helt annen stil enn de som kommer fra USA. I helgen så jeg en nyinnspilling av P.D. James Adam Dalgliesh, som jeg faktisk likte bedre enn den som kom for noen år siden. Lydbøker er perfekt når man er på jobb. Selv har jeg abonnement hos Storytel, og lytter til bøker via dem når jeg jobber.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg