Serietips – CSI Vegas

Heisann!

CSI Vegas er tilbake for fult, og er du interessert i de nye episodene? Ja da finner du dem på Viaplay, hvor det etter hvert kommer til å ligge 10 episoder. Per i dag ligger det 7 stk der, og den 8’ende legges ut i morgen. Selv har jeg sett alle de episodene som er lagt ut.

Jeg hadde i forveien lest en del negativ omtale om de nye episodene, så det var med litt bismak i munnen jeg satt meg ned for se. Helt ærlig så ble jeg også litt skuffet etter første episoden, men så tok det seg opp. Tror det er litt viktig å ikke sammenligne de gamle episodene med de nye, for da er det lett at man faktisk blir skuffet. Jeg skal ikke fortelle noe om handlingen, men kan si så pass mye at noe av det som skjer i første episoden er en rød tråd igjennom alle episodene.

Så er du interessert så vet du nå at du finner serien.

#serietips #tvserie #csivegas #csi

 

5 kommentarer
      1. Jeg liker også veldig godt britiske serier, og ser veldig mye av det. Ser nok ikke like mye amerikanske serier nå som jeg gjorde tidligere, men CSI Vegas må jeg ha med meg 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg