Se som den vokser

Heisann!

Vet ikke om du husker at jeg fortalte om den ene Amaryllisen jeg hadde til jul, hvor blomsten visnet innen den rakk å springe ut? Vel, den samme løken er nå i ferd med å produsere en ny blomst, og denne gangen ser det ut som at det skal gå bra. Stengelen er lang og fin samtidig som blomsten nå holder på å springe ut, bare se på bildet over her 🥰

Det er ikke vanlig at de kommer igjen med flere blomster, og i alle fall ikke så tett på siste blomstring. Jeg er både overrasket og veldig fornøyd 🥰

Hvordan er det med deg, har du fått igjen blomst på Amaryllis?

 

12 kommentarer
    1. Åååå den er så fin den blomsten! Passer jo fint at den spretter ut nå inn i våren og helga 😀

      Lag deg en fin fredag 🙂

      1. Ja jeg er veldig begeistret for Amaryllis, og det er ekstra hyggelig at den nå er i ferd med å springe ut.
        Håper din fredag blir god også 🥰

    2. Utrolig flott, aldri sett før pÃ¥ denne Ã¥rstida, var merkelig…
      Ønsker deg en god dag og god bedring…Har lest innleggene dine, men de dagene jeg jobber sÃ¥ rekker jeg ikke stort annet enn Ã¥ følge opp min egen blogg…Og slenge inn en kommentar her og der…
      Trist at du skal slite sÃ¥ mye med nakken og slikt. God klem…

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har det litt sånn jeg også de dagene jeg jobber, rekker ikke å kommentere. Sånn er det bare.
        Første gangen for meg også det, at en Amaryllis har kommet med en blomst så lenge etter den normalt skulle ha blomstret.
        Ha en fin fredag 🥰

      1. Jeg pleier som regel å ha et par stykker til jul, men i år hadde jeg faktisk 3 stykker. Denne klarte jo ikke å produsere noe til jul, og derfor er det ekstra hyggelig at den gjør det nå 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg