Pjusk, og litt annet…

Image by Meik Schmidt from Pixabay

Heisann!

Ute er det en fin høstdag hvor sola skinner fra en nesten blå himmel. Det blåser en del, så det er greit å ha på en litt tjukkere jakke når man skal ut. Temperaturen på morgenen var +10C.

Jeg er litt pjuske i dag med feber og jobber derfor ikke. Kjente det på kroppen allerede i går kveld, men håpet jo selvsagt at jeg skulle sove det av meg. Det har jeg dessverre ikke gjort.

Det ble aldri til at jeg kom meg ut for å kaste søppel eller handle i går. Dels for at jeg ikke var helt i form, men også for at i det begynte å regne noe infernalsk. Det har blitt en god del papp som har samlet seg den siste tiden. Innen jeg hadde fått samlet alt sammen var det mer enn du ser på bildet. Får se om jeg orker å gå ut med det senere i dag.

Det bøtta ned i en god stund i går, så da satte jeg meg like godt til rette i godstolen for å se litt film og serier på Sky Showtime. Lastet ned den app’n og avbestilte Netflix som jeg aldri ser på lenger. Den kostet også en del mindre. Akkurat nå ser jeg på den andre filmen om The Mummy, som jeg selvsagt har sett før 😉.

I går bestemte jeg meg for at jeg skulle finne fram det jeg hadde av restegarn, for å se om jeg hadde noe jeg kunne bruke til å lage et Virus sjal. Noe ble raskt lagt vekk igjen da det var for tjukt eller tynt. Jeg klarte jo ikke bare å finne fram garnet, så jeg begynte å hekle. Tanken var jo at jeg bare skulle komme i gang, men hehe når jeg først satt der med heklenålen i hånden var det vanskelig å legge den fra meg igjen. Det kommer et eget innlegg med bilde litt senere i dag.

Håper du har en fin torsdag 🥰

 

2 kommentarer
    1. Håper du er blitt bedre. Bra jeg har litt ferie igjen så tar fri 20 og 21 oktober for da skal mine foreldre flytte. Så da blir det mye løfting og kasting. Fikk med meg noe i dag en slags elektrisk dings som skulle varma opp føttene. Men den virket ikke og var sikket 20 år gammel. Tok den med meg og kasta den hos Elkjøp. Fikk med meg en follekniv som en bekjent av far lagde. Det er en pyntekniv, far fikk dilla på sike hjemmelagde slirer for noen år tilbake. Hadde 5-6 stykker. Den jeg fikk la jeg sammen med noen mynter jeg samla på. Men nå blir det Dagsrevyen med stasbudsjette + kveldsmat. Ha en fin kveld.

      1. Det går nok over igjen skal du se 😉 Hyggelig å overta ting som foreldrene våre har satt pris på. De setter nok pris på hjelpen når de skal flytte tenker jeg. Her er det Alle mot Alle på TV Norge nå, og litt senere Pointless på BBC Brit. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg