PÄskepynten er pÄ plass

Heisann!

Da kan pÄsken bare komme, for i Casa Fres og Knurr har stÞvkluten fÄtt svingt seg. Jeg har ogsÄ vÊrt i kjelleren og hentet og satt fram pÄskepynten. 

Jeg sa jeg ikke skulle sette fram sĂ„ mye, men det ble litt allikevel 🙈

Bare litt pynt pÄ stuebordet

PÄ stuebordet er det kun noen harepuser som stÄr framme. Jeg ville ikke ha sÄ mye der, for det kommer litt fat o annet etter hvert som pÄsken starter for fult.

Her er det harpuser, gjess og kyllinger

Jeg bruker ikke kaminen, sÄ der fÄr det stÄ litt flere ting framme. I potteskjuleren skal jeg kjÞpe noen gule blomster, men vet ikke hvilken sort enda. Kanskje Ildtopp om jeg fÄr tak i


Noen falske pĂ„skeliljer som jeg en gang i tiden hadde pĂ„ kontoret, mĂ„ ogsĂ„ fram. PĂ„ avstand ser de faktisk ganske ekte ut 😉

Jeg har satt litt i andre rom ogsÄ, men de valgte jeg Ä ikke ta med. Kan bli litt for mye bilder av de samme tingene, og det er kjedelig.

 

10 kommentarer
    1. SĂ„ masse fint du har her da…Liker sĂ„ godt pĂ„skepynten – det er noe lett og glad over den og sĂžte harepuser og
      hĂžner og egg….og masse vakre blomster. Kunstige er fine, for de andre gror og blir bare lange og hengslete..

      1. Tusen takk đŸ„° Ja du har sĂ„ rett ang pĂ„skepynten, og mange av dem er veldig sĂžte 🐣 Jeg sĂ„ at de hadde pĂ„skeliljer i blomsterbutikken, men det er som du sier at de ikke holder sĂ„ lenge.

    2. SĂ„ mye fin pĂ„skepynt! đŸ„° Det er sĂ„ koselig Ă„ ta det fram hvert Ă„r!🐣💛 Imorgen begynner forresten PĂ„skelabyrinten pĂ„ P1, – ingen pĂ„ske uten den synes jeg. đŸ“»

      1. Tusen takk đŸ„° Jeg har ikke satt fram den aller eldste pynten, for mye av den er slitt og sĂ„ blir det nesten for mye. Ja jeg ble minnet pĂ„ PĂ„skelabyrinten av helge i gĂ„r, og har notert meg at jeg mĂ„ huske pĂ„ den. Det er tradisjon Ă„ hĂžre pĂ„ den 🐣

      1. Jeg elsker Ă„ pynte bĂ„de til jul og pĂ„ske, og sistnevnte er jo ikke fult sĂ„ slitsom 😉 Det ble mer enn jeg fĂžrst hadde tenkt, men det er bare koselig 🐣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg