Ny uke, drivstoff app og serier tips

Hei!

Været nå på morgenen eller formiddagen for andre, er vel ikke så aller verst. Litt hvite skyer som skjermer for sola. Temperaturen ligger på +2,3C.

Jeg sitter å nyter den første kaffekoppen, mens jeg ser på serien “Trom” på Viaplay. Det er en Dansk-Færøsk krimserie. Den virker lovende, og jeg kommer tilbake om hva jeg syntes når jeg har fått sett mer av den.

Starz Outlander sesong 6

I dag slipper Viaplay sesong 6 av Outlander, etter 2 års fravær. Planen var at sesongen skulle slippes for et år siden, men så kom Covid. Det er kun 8 episoder i sesong 6 mye på grunn av at Caitriona Balf, som spiller Clair Fraser ble gravid. For å friske litt på handlingen satt jeg mye av dagen i går å så igjennom sesong 5. Så nå er jeg klar til den nye sesongen når den slippes i løpet av dagen en gang.

Drivstoffet har nådd nye høyder, og selv diesel har kommet over 20,- literen. På lørdag tipset Bestisen meg om en Drivstoff app, som oppdateres jevnlig med gjeldene priser. Jeg lastet ned app’n i går og fant ut at Uno X like i nærheten var den med lavest pris med 18,82 for literen. Tanken på Forden var nesten tom så jeg dro bort i går kveld å fylte for til sammen 782,-.

Jeg har ikke lagt noen planer for dagen, og tar den som den kommer 😊

Håper du får en fantastisk mandag 🥰

 

8 kommentarer
    1. Takk for tipsene om krimserie og om Outlander. Vurderte å se sesong 5 en gang til for man husker jo ikke hvordan sesongen sluttet.

      1. Bare hyggelig 🥰 Flere enn meg som er fan av Outlander, så hyggelig. Jeg bare måtte se sesong 5 på nytt for jeg husket ikke helt hva som skjedde i de siste episodene. Det var jo så mye som sikkert har innvirkning på det som skjer i denne sesongen 😉

    2. Ja, nå er det dyrt å fylle drivstoff! 😣 Takk for tips om app! Jeg skulle ønske prisene ble oppdatert litt oftere, for det skifter omtrent fra time til time. Ha en fin ettermiddag! 🥰

      1. Ja det er svindyrt, og det skifter hele tiden. Mange ganger har de satt ned prisene på lørdagskvelden, og da jeg dro opp til Bestisen var prisen på 18.89.- på ESSO. Så jeg tenkte jeg skulle fylle på veg hjem igjen, men da var den allerede oppe på over 20,- igjen. Du burde laste ned app’n for det gir deg full oversikt over stasjonene i nærheten av der du bor. Du kan selv gå inn å be om oppdatering av prisen. Ha en fin mandag videre 🥰

    3. Huff, og huff! Prisene på drivstoff er jo svindyre nå, men de blir jo satt ned på torsdager hos oss. Skulle så absolutt ha fylt bensin på bilen nå.

      Takk for tips på app. Det var jeg ikke klar over.

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Bare hyggelig 😉 Jeg visste heller ikke om den app’n før Bestisen fortalte om den. Med de prisene vi har nå er det greit å ha noen hjelpemidler, som kan styre en dit hvor det er billigst drivstoff 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg