Ny duft og farger

Heisann!

Da jeg var innom Bryn senteret for å handle, var jeg blant annet innom Vita for å se etter en ny parfyme. Sist gang jeg kjøpte ny parfyme, som var i begynnelsen av 2023. Jeg hadde ikke så god råd den gangen på grunn av at økonomien ikke var helt på plass etter at jeg sluttet å jobbe. Derfor kjøpte jeg Sofie Elises Glød, som ikke var så dyr. Det var egentlig ikke helt en duft jeg var veldig fornøyd med, men syntes at den var grei i dårlige tider.

Etter å ha prøvd litt forskjellige dufter endte jeg opp med en fra Korres, som heter Cashmere Kumquat. Den var akkurat passe krydret som jeg vil ha den. Vet mange liker blomsterdufter, men det er ikke jeg så veldig glad for. Prisen på denne flasken var rett under 500,-, som ikke er så veldig avskrekkende.

I mens jeg var på Strikkekafé i dag, fikk jeg melding om at pakken med hårfarge hadde kommet fra riffraff.no. Jeg har kanskje ikke fortalt at jeg bestilte meg det, men det har jeg altså. De hadde et tilbud om å kjøpe 4 flasker og betale for 3. Så da kjøpte 2 flasker med fargen Candy floss (lys rosa), Lavendel, og Bubble gum blue, shampoo og en børste til å påføre hårfargen. Tenkte at jeg skulle prøve Candy floss først, og det blir antagelig til helgen 😉. Da kommer det også et bilde sånn at du kan se hvordan det ble.

Jeg har hatt flere forskjellige farger i håret tidligere, men som regel er det i form av striper. Så det er første gangen jeg farger håret selv med andre farger enn de mer klassiske, så dette skal bli spennende 🤪.

18 kommentarer
      1. Ja litt velvære må man unne seg, og det er en god duft 🥰. Skal virkelig bli spennende å prøve disse fargene, som er noe helt annet enn jeg har prøvde tidligere. Bilde kommer uansett hvordan utfallet blir 😉

    1. Parfyme og den slags er ikke min greie, men hva som er best for håret er jeg nøye med av og til da. Har lært meg at det er bedre og komme 10 minutter for tidlig enn for seint til noe. Det kan være ting som kan skje som da jeg punkterte på vei til jobben. Hadde vanlig sykkel og låste den til et skilt og måtte gå 25 minutter før jeg kom til jobben tidsnok. Var flink i dag og vasket opp og ble ferdig med frokosten før kl 04. Jeg liker og gjøre ting så tidlig, men bråker selvsagt ikke med støvsuger på den tiden. Men det er fin start på dagen – men blir fort trøtt når kvelden kommer. Ha en fin dag.

      1. Det er mange som ikke bruker parfyme eller annen godlukt av forskjellige årsaker. Ja det er viktig å ta vare på håret sitt, sånn at det er friskt og velstelt. I hode mitt vil jeg gjerne komme 10 minutter for tidlig, men så har det seg sånn at det skjer alltid noe som ødelegger forspranget jeg har. Så da blir jeg forsinket allikevel 🙈. I dag var jeg oppe før 9 og fikk vannet ute og inne + tatt morgenstellet til Vinja. Ha en fortsatt fin torsdag.

      1. Dette var noe helt nytt for meg, denne parfymen fra Korres. Jeg er ikke så opptatt av hvilket merke det er, så lenge jeg liker duften. Skal bli spennende å prøve å farge året med en av disse spennende hårfargene. Å bilde kommer uansett hvordan jeg blir seende ut 😉

    2. Parfyme er vanskelig syns jeg. Jeg har kjøpt noen parfyme rekommandert av influenser og vært skuffet..og de var dyre. Kjøper ikke parfyme igjen uten å lukte på det først. Men denne sa spennende så jeg skal sjekke det ut neste gang jeg er forbi en parfymeri.
      Ønsker deg en flott dag 🙂

      1. Jeg er helt enig med deg, parfyme er veldig vanskelig og jeg er veldig kresen. Så jeg tror ikke at jeg kunne ha kjøpt på nett uten å ha luktet på den først. Disse parfymene fra Korres, for de hadde 5 eller 6 forskjellige, var ikke avskrekkende dyre heller. Jeg kjøpte min hos Vita, og når jeg søkte på den for å lese om den var det kun der jeg fant den + et par nettbutikker. Håper du får en fantastisk torsdag, klem 🤗

      1. Ja dette blir veldig spennende, for jeg har aldri forsøkt å farge håret med disse fargene før. Ja hvorfor ikke prøve, og det går jo ann bare å ta i noen striper eller i tuppene først 😊

    3. Bra du fant en parfyme du er fornøyd med! Jeg har pleid å kjøpe en på Rusta som heter Real time love you, – er i en rød hjerteflaske. Ikke noe eksklusiv, men liker duften.😊 Spennende farger, – gleder meg til bilder! Er det slike som vaskes ut etterhvert?

      1. Det viktigste er jo finne en duft man liker, og det er ikke alltid disse kjente superdyre merkene. Veldig fornøyd med denne fra Korres. Ja disse fargene vaskes ut, og jeg tror litt raskere enn de mer vanlige 😉

        1. Jeg kom på at jeg har en body milk fra Korres, med passion fruit duft. Vita har mye forskjellig fra det merket, – kan hende noe mer i den duften din også.
          Takk for svar ang. hårfargene! 👍

          1. Var innom Vita i dag på Lørenskog, og fikk hjelp til å finne hudprodukter fra Korres som passer til huden min. De hadde så mye å velge i at jeg klarte ikke å finne ut av det selv 😉

      1. Ja det blir veldig spennende å se hvordan fargene blir i håret mitt. Uansett utfall, skal jeg komme med bilde etterpå. Jeg tåler de fleste parfymer, og føler meg naken uten. Rart det der 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg