Nede for telling i noen dager

Heisann!

Ute snør og blåser det, og jeg syntes det er helt greit å være inne. Temperaturen ligger på rundt -3C.

Det ble jammen en blogg pause igjen på meg, noe som skyldes at jeg faktisk har vært nede for telling siden mandagen. Da våknet jeg opp med en hoven og betent venstre albue, med smerter nedover armen. I tillegg var lillefinger og ringfinger dovne, som de pleier å bli når det er betennelser i skulder og/eller arm. Jeg valgte da å sette resten av jule-pyntingen (og lyslenken på balkongen) på hold til slutten av uken. I går ettermiddag endte jeg opp under et par pledd i godstolen med feber og hoste. Jeg sov nok mer enn jeg var våken. Kjennes ikke ut som om jeg har noen feber i dag, men jeg hoster litt og er litt snufsete. Så jeg skal ikke gjøre de store sprellene.

Grunnen til at albuen slo seg vrang, tror jeg rett og slett kommer av all løftingen av esker og bord på fredagen + at jeg hang opp gardiner på søndagen. Ble litt for mye på en gang kan det virke som.

Den eneste som er aktiv her i Casa Fres og Knurr i dag er vaskemaskinen. Den jobber på harde livet ute på badet, med en megastor klesvask. Trodde jeg måtte dele det i to maskiner for det var så mye, men heldigvis slapp jeg det…

Da jeg skulle skifte til røde putetrekk på sofaputene min her om dagen slet jeg. For to av dem hadde nemlig ikke noe trekk igjen over fyllet, så jeg endte opp med å bare stappe fyllet inn i putetrekket. Jeg har utsatt og utsatt og kjøpe nye, men nå må jeg bare. Sjekket på nettet og så at Jysk hadde to typer, en billig med samme tynne trekk og en noe dyrere med tjukkere trekk. Jeg skal dra ned å se og kjenne på dem til uken, så får vi se hvem jeg kommer til å velge. For jeg kan ikke holde på å bare stappe fyllet inn i putetrekkene hver gang jeg skal skifte, noe jeg gjør mellom 3 og 4 ganger i året (skifter altså) 🙈

Den første koppen med kaffe er drukket opp, og det er på tide å komme seg opp av godstolen og lage seg en sen frokost.

Håper du får en fantastisk midtiukendag 🥰


14 kommentarer

Siste innlegg