Naboens sjal vokser

Naboens sjal vokser sakte men sikkert

Heisann!

Så fort jeg ble ferdig med det svart og hvite pleddet mitt, hentet jeg fram det røde og svarte pleddgarnet. For nå skulle naboen få sjalet som hun ønsket seg. Da hun sa at hun ville ha maken til mitt, ble jeg litt overrasket. Hun er ikke en dame som bruker mye farger på klærne sine, så jeg hadde trodd at hun ville ha mer nøytrale farger. Jeg spurte henne et par ganger, men hun var bestemt på at hun ville ha et som var rødt og svart. Så da får hun det 😉

Til å begynne med vokste sjalet ganske mye ettersom det ikke er så mange masker, og derfor har jeg kommet et godt stykke på det allerede. Jeg tok bilde av sjalet tidlig på formiddagen i går, og da var jeg kommet så langt. Ble litt strikking utover kvelden, så jeg har kommet enda litt lengre nå. Naboen er ikke en stor dame, så hun ønsket ikke at sjalet skulle være like stort som mitt. Derfor kommer jeg nok til å bli ferdig med det ganske raskt vil jeg tro 😊

 

22 kommentarer

Siste innlegg