Musical Moments

Heisann!

l går var Bestisen og jeg tilbake i Lørenskog Hus for å gå på konsert med St. Laurentiuskoret, som skulle synge fra mange forskjellige Musicals. Jeg hadde gledet meg lenge til denne konserten, og enda mer da jeg hørte fra ei som hadde vært på generalprøven. Hun sa at det var så bra at det var god grunn til å glede seg.

St. Laurentiuskoret presenterer Musical Moments

Vi hadde fine plasser på rad 6 helt ytterst, hvor jeg liker å sitte. Er ikke så happy når jeg må sitte midt inne på en rad, da får jeg litt claus-anfall. Vi pleier å velge å sitte på 6 eller 7ende raden, for da både ser og hører vi godt.

Bildet er lånt fra programmet
Bildet er lånt fra programmet

Vi kunne ta bilder og filme så lenge vi ikke brukte blitz, men jeg valgte å la mobilen ligge i veska. For jeg ville ikke gå glipp av et eneste minutt av forestillingen. Så da lånte jeg heller et par fra programmet i stedet. Det jeg trodde var en vanlig konsert, endte opp med å bli så mye mer. De sang, spilte skuespill med så mange kostymeskift at jeg lurte på hvordan de rakk det. Denne forestillingen var noe av det beste jeg har sett på lenge. Den varte i over 2 timer med 20 min pause, og jeg syntes at tiden gikk så fort å kunne godt ha sittet i 2 timer til jeg 😉.

Etter forestillingen dro Bestisen og jeg bort til Triaden, for først å skifte gassflasker til Sodastreammaskinene våre. Jeg fikk endelig kjøpt meg nye blekkpatroner til printeren min. Jeg har ikke hatt farge på mange måneder, og har bare printet i svart/hvitt. Ingen av oss hadde spist noe på en god stund, så vi satt oss ned hos Spiseriet og spiste et halvt rundstykke. Etterpå var vi innom Meny for at jeg skulle få handlet det jeg glemte før helgen.

Når jeg kom hjem slapp jeg ut Vinja på balkongen, og hun ble der til det begynte å kjølig. Rundstykket jeg spiste på Triaden var bare en teaser, så det ble pizza til kvelds i mens jeg så på Adresse Liverpool fra fredagen.

Håper du har hatt en fin søndag så langt 🥰

10 kommentarer
    1. Det er så kjekt når forventningene til en konsert innfrir.🤩👌🏻
      Masse musikk hos deg i går.💃
      Nyt søndagskvelden!🤗

    2. Det er alltid gøy når noe er så bra at man ikke reagerer på tiden 😀 Jeg er fryktelig dårlig på å få med meg slike ting – går sikkert glipp av kjempemye :S

      1. Ofte så blir det til at man sjekker klokken, for å se hvor lenge det er igjen. Det gjorde jeg ikke her. Etter at jeg begynte å være på Lørenskog Hus på Strikkekafé, har jeg virkelig fått med meg så mye gøy. Det er så mye aktivitet på Huset, av både konserter, Stand Up, foredrag og skuespill. Her i bydelen jeg bor er det omtrent ingenting, så jeg setter meg gjerne i bilen å kjører i 15 minutter for å komme til Lørenskog 😊

    3. Det hørtes ut som en flott forestilling! Ofte kan slike være vel så bra som store musicals i sentrum. Husker jeg så på en musical den lokale folkehøgskolen her arrangerte, og den var jo skikkelig bra! 👏 Jeg så også på Adresse Liverpool igår, men syntes det var mange dårlige melodier! Ha en fin mandag! 🤗

      1. Ja det var en fantastisk forestilling og for noen stemmer de hadde alle sammen. St. Laurentiuskoret er stort og har mange medlemmer, og de hadde delt seg opp sånn at noen bare var korister mens resten også var skuespillere. Du har rett i det at lokale konserter/forestillinger kan være vel så bra som de store oppsetningene som koster opp mot 1000,-. Det var vel ingen låter under siste del at Adresse Liverpool, som var noe å juble over. Jeg forsto ikke helt den store entusiasmen over den finske, men man har forskjellig smak 😉 Ha en fin mandag du også 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg