Lunch date med gode venner

Heisann!

Jeg trodde det skulle bli dårlig vær i dag, men jammen har sola vært framme hele tiden. Temperaturen var ganske kjølig på morgenen med bare +7,8C.

Formen var ikke helt på topp da jeg dro meg ut av senga litt etter kl 08:30 i dag. Jeg hadde ligget i en feil stilling hele natten, og var stiv i hele kroppen. Heldigvis bedret det seg når jeg først kom opp og satte i gang med både Vinja og mine morgenrutiner.

Jeg hadde avtalt å møte Bestisen og vennen Terje til lunch i dag, og planen var å dra til Triaden for å spise lunch der. Jeg hentet Terje på t-bane stasjonen her nedenfor kl 11 og så dro vi sammen å plukket opp Bestisen. 

Valget av spisested ble Sabrura Sticks & Sushi Triaden, og her er de fine folka jeg spiste lunchen sammen med. Vi hadde ikke vært sammen alle tre på veldig lenge, så vi hadde mye å prate om. Å da gikk tiden vettu, og jeg tror vi ble sittende å kose oss med maten å skravle til det egentlig var middagstid, hihi 😉

Alle tre valgte buffé, og det var så mye god mat å velge mellom. Så vi endte opp med å gå flere ganger for å fylle opp tallerkenene våre. Over her er min første tallerken, hvor jeg begynte litt forsiktig. Kyllingspydene deres var himmelsk gode og lettere spicy, så jeg måtte ha flere av dem.

Vi gikk rundt å kikket i butikker både før og etter at vi spiste, men det ble ikke noen storhandel på noen av oss. Bestisen og jeg kjøpte noen sugerør i metall m/egen børste til. Det var meningen at jeg skulle kjøpte meg et par kjeler hos Lisa Home, men de jeg hadde sett meg ut var ikke der lenger dessverre. Jeg fant ingen andre jeg likte, så da ble det ikke noe kjøp.

Før vi dro fra Triaden var vi innom Spiseriet å tok en Dougnut og kaffe for meg.

Jeg kjørte Terje ned til Brynseng sånn at han kunne ta banen videre ned til byen. Det er kaos i trafikken på ettermiddagen, så det var greiere at han tok banen. Da var både han og jeg tidligere hjemme.

Var ganske sliten da jeg endelig kom hjem, og da var det godt å sette seg ned å slappe av litt. Å jeg slappet så godt av at jeg faktisk sovnet og var borte i en time 😉

Det har vært litt dårlig med besøk fra meg rundt om i blogg nabolaget, men jeg kommer sterkere tilbake. Håper du har hatt en fin tirsdag 🥰


15 kommentarer
      1. Det er ikke så ofte vi treffes lenger, og når vi gjør det er det ekstra koselig. Å da blir det til at vi sitter lenge og skravler. Maten var jo helt nydelig der også. Ha en fin onsdag 🤗

    1. Ååå, så koselig å treffes og ha god tid.🤩🥰
      Slike dager er gull verdt.👌🏻
      Deilig med buffet, så kan man spise så mye man vil.🤗

      1. Denne gangen hadde vi virkelig god tid sammen, ettersom ingen av oss hadde jobb som ventet. Vi koste oss virkelig både med samværet og med den gode maten. Jeg liker godt når det er buffet, for da kan man spise det man orker å slipper å legge igjen på tallerkenen. Ha en fortsatt fin onsdag 🤗

    2. Så koselig å treffes og spise god mat! Veldig greit med buffet, – kan spise mye forskjellig og så mye man vil. 😋 Jeg er glad i både kylling og sushi!

      1. Vi hadde ikke sett hverandre alle tre på veldig lenge, så det var ekstra koselig å kunne sitte lenge å skravle over god mat. Å maten var veldig god, og så greit med buffet. Syntes mange ganger man får så store porsjoner ellers, og da er det ikke alltid jeg klarer å spise opp alt. Jeg spiste stort sett kylling i går, for jeg er ikke så veldig glad i Sushi. Ha en fin onsdag 🤗

    3. Et deilig måltid sammen med gode vener det der. God mat ser du ut til. Var på en times skogstur i går og det var deilig. Før det hadde jeg både laga middag og sørget for at hamsteren min fikk ny flis og mat. Er på biblioteket en tur og det er høstferie for det er masse barn her som leker og det er bra. Biblioteket har masse tilbud og det er jo stort sett gratis. Hjemme venter middag som i dag er italisk gryterett; men glem kjøttdeigen for putter heller i noen wienerpølser og koker det sammen. Tar mos ved siden av. Må bare lage meg middag hver dag. Ha en fin kveld.

      1. Ja maten var helt nydelig, så dit skal vi nok gå igjen om ikke så lenge. Jeg var på Strikkekafe i dag, og biblioteket ligger rett ved siden av, og det var fult av unger der også. Ha en fortsatt fin kveld.

    4. Du var kanskje utslitt etter en hyggelig dag med gode venner? Man kan bli sliten av mange inntrykk og trivsel også. Kanskje sov du med et smil om munnen etterpå. 🥰

      1. Ja det tok på med mye god mat og samtaler i flere timer, så at jeg trøtt og sliten etterpå er sikkert 😉 Skal ikke se bort fra at det var et smil om munnen også 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg