Luke Evans – You raise me up

Heisann!

Når det gjelder musikk så liker jeg det meste å det gjelder alle sjangere. I det siste har jeg fått opp øynene for Luke Evans fra Wales. Skuespiller på film og teater, men også en mann med en helt fantastisk stemme. Det skader jo ikke at han kjekke også 😍 Første gangen jeg hørte han synge, var når han var Gaston i Beauty and the Beast filmen. Han kom ut med et nytt album i november 2022, som er fylt med vakker musikk. Under her kommer en smakebit 🥰                                         

Len deg tilbake og nyt 🥰

 

4 kommentarer
    1. Nydelig musikk!🤩🎸
      Det er godt med en pause hvor man kan Lene seg tilbake og bare slappe av og nyyyte.🥰👍🏻

    2. Fin musikk – mener at Rolf Løvland skrev den sangen der men mulig jeg tar feil. Mye fin musikk man kan lytte til. Nå har pakken kommet med håndkrem blitt klar til henting. Henter den i dag. Mandag kom far på sykehus med influensa, nyresvikt og noe hjertegreier. Men min søster besøkte han med full smitteunifo på seg, han virket bedre enn sist så vi håper det går bra. Lit kaos rundt det men det er mange i samme bås. Sovna tidlig i går g sov godt i natt. Drømte at jeg sto og kasta opp men det var heldigvis bare en drøm. Det er merkelig hva man kan drømme om. Ha en fin dag.

      1. Ja dette er vakker og fin musikk man lene seg tilbake å lytte til når man er sliten. Det stemmer bra det at det er Rolf Løvland som har skrevet denne. Låta er jo blitt mer kjent enn han er. Det var leit at faren din har blitt dårlig, men han er i gode hender på sykehuset så jeg håper han snart er bedre igjen 🥰 Jeg fikk en god natt søvn i natt selv i natt, og det gjorde godt. Ha en fortsatt fin tirsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg