Litt startvansker

I går våknet jeg og måtte gå av på en litt ny og litt ukjent platform. Jeg hadde besøkt den noen ganger, men det begynte å bli noen år siden. Jeg syntes i grunnen at jeg ble fort vant til alt det nye, men utover dagen oppdaget jeg at det var noen ting jeg ikke helt hadde skjønt.

Først var det de innleggene jeg ville vise på Facebook, hvor jeg oppdaget at jeg ikke hadde klart å få over det siste innlegget. Samme hvor mange ganger jeg forsøkte så ble det feil. I tillegg til at headerbildet kom i stedet for bilde i innlegget. Frodith forklarte hvordan, så vi får se hvordan det går nå.

Vet ikke hvor mange ganger jeg har forsøkt å få over linkene til Facebook, men det er ganske mange. De er der å så forsvinner de igjen…. Kjenner at fingrene og nakken blir stive av frustrasjon….! Her gjelder det å trekke pusten helt ned i magen noen ganger, å se på saken på nytt.


I et tidligere innlegg fortalte jeg at jeg holdt fast på tradisjonen med å skrive julekort. Jeg annonserte også at jeg skulle kjøpe inn noen flere kort, men så dukket jeg ned i lagret mitt å fant ut at jeg må bruke opp de jeg har. Det var 5 doble kort, og flere pakker med enkle. De enkle kortene er kanskje ikke så fine som de jeg pleier å sende, men de er greie nok. Så får jeg heller kjøpe nye til neste år.

#frustrasjon #problemer #løsninger #julekort #blogg

10 kommentarer
    1. Venter i spenning jeg også til å komme over på ny plattform. Syns det ser ut til at flere har litt startvansker

    2. Hadde litt startvansker i går jeg også, for jeg fikk ikke passordet som jeg laget til å fungere, men fikk et passord fra blogg.no, og da virket det.

      Selve wordpressoppsettet er ikke nytt for meg siden jeg har wordpressoppsett på mine privateide blogger. WordPress er sikkert. Jeg har gjort det slik at de som kommenterer må legge igjen mail og navn for å få kommentert. Da kan jeg ha åpent kommentarfelt. ¨

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril

      1. Heldigvis gikk det greit med passordet mitt, og nå tror jeg at det meste fungerer som det skal. Skulle ønske at det var slik at man kunne hake av for husk meg, når man kommenterte så slapp man hele tiden å skrive det selv. En annen ting som jeg irriterer meg mer over, er denne robot greia. Blir sprø av å og krysse av på disse bildene. Så ser man ikke å gjøre det om igjen, grrr! Dagen lille sure oppstøt, og da var vi ferdig med det, hihi!

    3. Ja det er jo alltid noe som dukker opp nÃ¥r ting er nytt..hihih…Jeg kopierer bare den linjen over overskriften…permalink..eller noe sÃ¥nt…og limer inn pÃ¥ siden jeg vil ha det pÃ¥ facebook…Ikke hatt noen problemer med det…Og du har kanskje fÃ¥tt vite det..men nÃ¥r du legger inn bilder, sÃ¥ ser du nederste pÃ¥ høyre side…der stÃ¥r det fremhev bildet…den trykker du pÃ¥, og velger hvilket bildet du vil skal vises….Lykke til…Du fÃ¥r det til..det du vil…hihihi

      1. Jeg klarer Ã¥ dele innleggene min nÃ¥ til Facebook ved Ã¥ trykke pÃ¥ dele linken jeg har lagt til pÃ¥ bloggen. Frodith fortalte meg hvordan jeg skulle fÃ¥ vist bildet, nÃ¥r jeg legger det over til FB sÃ¥ det fikk jeg ordnet til slutt. Satt Ã¥ styret fælt innen jeg til slutt spurte om hjelp… Skal jo helst klare seg selv vettu.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg