Like uheldig som Donald Duck….!

Heisann og ikke så mye hoppsann!

Ute er været like nydelig som det var i går, blå himmel og solskinn, er det ikke deilig? Temperaturen var på +11C da jeg sto opp i dag, og det skal man ikke klage på.

Jeg skulle egentlig ha vært på jobben nede i Oslo sentrum i dag, men så klarte jeg jo å ødelegge ankelen min sent i går ettermiddag. Skulle ut med noe søppel, og trodde at jeg hadde kommet ned på avsatsen… Var ikke det, for jeg hadde et trappetrinn til før jeg var nede. Det resultert i at jeg tro over med venstre ankel og stupte forover. Klarte heldigvis å holde meg på bena, men slo hånden bort i døra. Litt øm den også, men ikke så ille som ankelen min. Trodde først at det hadde gått bra, men utover kvelden i går så hovnet den opp å fikk en sånn lekker blålig farge. I dag er den verre, selv med støtte er den ikke så veldig god å trå på. Derfor jobber jeg hjemmefra i dag…  Det er ikke bare temperamentet jeg ha felles med Donald Duck, nei jeg er like uheldig som han 🙈  Om du streifer innom tanken på at jeg har ravet rundt i fylla og skadet meg, kan jeg informere om at det har jeg ikke. Det sterkeste jeg drakk i går var faktisk kaffe ☕

Balkongdøra står allerede åpen og Vinja løper ut og inn, så sitter hun på klatrestativet å sjekker ut duene og skjærene. Så hopper hun ned å løper rundt i heimen, tror pus er ganske fornøyd i dag jeg 😉

Hva skjer resten av denne dagen? Vel på grunn ankelen så begrenser det seg, så jeg tror det blir mest å bare ta det med ro for å ikke irritere den for mye. Jeg har heldigvis alt jeg trenger i skapene mine, så jeg slipper å streve meg i butikken.

Håper du får en flott 18 mai

 

 


10 kommentarer
    1. Nei huff da… og det er veldig vondt å tråkke over, har jeg hørt.. 🙁 lag deg en fin dag – slapp av på verandaen og bli bra igjen 🙂

      1. Det er ikke noe godt i det hele tatt, og jeg har gjort det noen ganger før så jeg vet… Det var den gangen jeg bare brukte sko med høye hæler. Jeg har klart å finne en god arbeidsstilling, så benet kan ligge høyt og det blir nok balkonglivet etter endt arbeid. Håper din dag også blir god 🥰

    2. Uff, så ergerlig, – vondt med en hoven ankel! 🙁 Godt at du da kan jobbe hjemmefra. En solrik dag her også, men myyye vind. Iflg. yr.no skal det også bli mer skyet og regn framover, så vi får nyte dagene nå. Ellers er det greit med litt nedbør, for det er ganske tørt. Ha en fin arbeidsdag og kos deg ute på balkongen etterhvert. 🙂 God bedring! 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Det var ikke noe særlig dette her, men jeg får gjøre det beste ut av det. Forhåpentlig går det over etter et par dager 😉 Ja det blåser litt her også nå ser jeg, men sola skinner fortsatt. Det hadde nok ikke skadet med noen regndråper nå nei, for det er veldig tørt over alt. Skinner sola fortsatt når arbeidsdagen er over, skal jeg nok sette meg ut å kose meg på balkongen. Ha en fortsatt fin onsdag 🥰

      1. Tusen takk 🥰 Ja her var uhellet ute på slutten av 17 mai, og så typisk meg at det skulle skje… Får bare ta det med ro, og ikke gå så mye på det de nærmeste dagene så går det nok bra 😊

    3. Det var leit…det der er vondt. God bedring. Nå er min nye mobil i drift, mye nytt men i grunn det samme bare på en annen måte. Er veldig trøtt nå så det er vel ikke lenge til før jeg finner senga. Er forresten en Samsun Galaxy A225G jeg har skaffa meg. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Så bra at mobilen din er i gang, håper du blir fornøyd med den. Måtte google for å se hvordan den så ut, og det er den som ligner veldig på iPhone på baksiden. Ha en fin torsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg