Leselysten er tilbake, men…

Heisann!

I ganske lang tid har jeg hatt totalt lese tørke, selv om lysten til å lese har vært der.

Boken jeg har slitt med å komme meg igjennom er debut romanen til Richard Osman – The Thursday Murder Club på engelsk. Jeg har begynt igjen og igjen, men ikke kommet lenger enn til kapittel 15. Nå skal det sies at kapitlene ikke er veldig lange. Problemet har ikke vært for at boken er på engelsk, for jeg leser det like godt som om den skulle ha vært på norsk. Nei, det er nok mer at hode mitt ikke klarte å konsentrere seg om teksten, selv om den var aldri så interessant og spennende.

Så hadde det seg sånn at jeg fant boken på Storytel på norsk, og på søndagen i mens jeg satt å strikket satte jeg på boken å lyttet. Startet der jeg slapp i den fysiske boken, og på mandagen var jeg ferdig med den. Har du ikke leste den eller lyttet til den allerede burde du gi den en sjanse.

Det er en oppfølger til boken, som jeg har i bokhyllen men den får vente litt til. Jeg har nemlig begynt å lese serien Familien på Villa Solgry igjen, som jeg abonnerer på. Har også en engelsk bok klar på Storytel, som heter Summer at the Comfort Food Café av Debbie Johnsen. Damen har faktisk skrevet flere bøker om denne kaféen, som jeg har lagret i bokhyllen på Storytel.

Så ja, nå er leselysten tilbake igjen 📚                                                                          

10 kommentarer

Siste innlegg