Kommer maten i tide…?

Heisann!

Ute har det vært en fin vinterdag med klarvær og sol. Det har vært ganske kjølig med -10,1C på det laveste.

Status Korona: I dag har jeg vært eller mindre feberfri, men våknet derimot opp helt dett i desen og en lett hoste. Fortsetter det sånn er det nok det verste over når mandagen kommer, vel jeg håper nå i alle fall på det 🤞🏼

Ettersom jeg har vært en del redusert de siste dagene, har jeg brukt tiden til å se serier og strikke. Å i dag ble jeg ferdig med med Bystrikk skjerfet mitt, og jeg var ikke sen om å feste løse tråder sånn at det er helt klart til bruk. 

Meningen var at jeg skulle strikke med en tråd av Gjesdal Pure Merino og en av Gjesdal Poppis, men gikk rask bort fra det. Syntes ikke fargene passet så godt sammen da jeg kom hjem, og valgte derfor å strikke skjerfet av bare Poppis garnet. Sistnevnte er et mye mykere garn så det er veldig behagelig rundt halsen. Jeg har 4 nøster med Pure Merino til gode, og skal strikke et nytt skjerf av det garnet også.

Jeg hadde som plan å dra i butikken i dag, men da jeg testet positivt i går også tenkte jeg det var like greit å bestille fra ODA. Etter å ha logget meg inn registrerte og låste jeg levering til i dag, men noe må ha gått galt for da jeg hadde handlet ferdig å skulle betale var reserveringen borte. Jeg måtte legge inn nytt leveringstidspunkt, problemet da var at de ikke hadde noe ledig i dag og jeg fikk først i morgen. Det passet dårlig for jeg er nemlig tom for middag og brød til meg selv, men verre er det at Vinja fikk siste våtfór boksen i dag 😬 Hun får jo våtfór mellom 10:30 og 11:00, og leveringen er mellom 9:00 – 14:00 så det kan bli et lite problem. For får hun ikke maten når hun vil blir hun ganske krakilsk og vanskelig… Så derfor krysser jeg fingrene for at jeg står blant de første på lista.

Jeg rotet rundt i fryseren og fant en pakke med bacon som ligger til tining, og så pisker jeg sammen noen egg å lager en omelett. Har litt ost også, og da har jeg en god middag i vente 😉

Håper du har hatt en fin lørdag så langt 🥰

13 kommentarer
    1. Skjerfet ble nydelig. Fint mønster og fin farge. Fikk lyst til å lage et slikt jeg.
      Masse god bedring igjen, et par dager nå så er du nok ute av døra igjen, klemmer…

    2. Så fint mønster og nydelig farge på skjerfet! 🤩 Kjekt å bestille fra Oda, – går an her også, men jeg har ikke prøvd. Idag har jeg levert ut noen julenek til folk som har bestilt, og så var jeg innom Normal. Jeg har appen deres, og da kunne jeg bare hente meg en adventskalender 🥰 Det var litt begrenset utvalg, men jeg valgte en med sjokolade og lakris. I tillegg var jeg innom et julemarked på Grinakervev på Brandbu. Ei venninne av meg står der og selger små nisser hun har laget. Ønsker deg fortsatt masse god bedring! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Formen tok et skritt tilbake igjen i dag, og er ikke så bra så jeg tar det helt med ro. Oda kom med varene allerede 09:10, så doen til Vinja fikk mer sand og hun fikk våtfóret sitt når hun skulle. Jeg blir bare mer og mer glad i Bystrikk skjerfet, og har allerede begynt på et nytt 😊

    3. Skjerfet ditt er såå vakkert! Nå skal jeg også strikke meg et sånt! Skal bare finne ut hvilken farge jeg vil ha…..! Håper det ordner seg med matleveringa – krakilsk pus vil vi ikke ha! God klem <3

      1. Hihi, Oda var her allerede 09:10, så jeg slapp å få en krakilsk pus i dag 😊 Skal bli spennende å se hvilke farge og garn du har valgt til skjerfet. Ha en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Tusen takk, feberfri i 2 dager nå så det går den rette veien 🥰 Jeg har blitt helt forelska i disse Bystikk skjerfene, og har akkurat blitt ferdig med et i mørk gammelrosa Gjesdal Pur Merino. Det blir garantert flere 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg