Katteliv og timelister..

Arkivbilde fra en uke eller to siden

Heisann!

Ute er himmelen knallblå og solen holder på å krabbe opp bak grantrærne i den lille skogen ovenfor blokkene. Temperaturen lå på +8C da jeg sto opp ved 9 tiden i dag.

Dagen startet med at Vinja hadde en av sine runder med oppkast, noe som faktisk var en stund siden nå. Det stoppet henne ikke fra å ville ha medisin og mat når koppen ble fylt opp. Håper bare at det ikke fortsetter utover dagen, for både hennes og litt for min skyld.

Jeg glemte helt å sende inn timelisten min til sjefen før helgen for godkjenning, men kom heldigvis på det i det jeg sto opp. Timelisten må sendes inn for godkjenning innen den 3dje i hver måned, for at den skal komme med på lønnsutbetalingen samme måned. Jeg har akkurat ordnet med det nå, og sendt en melding til sjefen om at han har fått listen. Det er en avtale vi har gjort, bare sånn for sikkerhet skyld 😉

Ettersom det er så nydelig høstvær i dag, har jeg tenkt til å dra på Plantasjen for å kjøpe Erika til graven. Det er på tide å pynte den nå syntes jeg, for da rekker plantene å feste røttene innen frosten kommer. Jeg pleier å pynte i balkongkassene samtidig, men de har jeg tenkt til å vente noen dager med. Er ikke så farlig om det regner og blåser når jeg tar dem, for jeg kan stå inne og bare løfte kassene ut når de er klar.

Håper du får en fin mandag 🥰

 

8 kommentarer

Siste innlegg