Julekonsert i Lørenskog kirke

Heisann!

Ute er er tåka enda tjukkere enn den var i går. Temperaturen har krabbet opp på rødt igjen, og har landet på +1,3C.

I dag var tanken at jeg skulle opp tidlig for å steke medisterkaker, men jeg har ikke kommet i gang enda. Det har kommet en betennelse i høyre skulder i løpet av natten, så det er nok best å ikke irritere den for mye i dag.

Jeg gikk jo glipp av julekonserten til Didrik Solli Tangen pga Corona, men alt håp var ikke ute for en julekonsert før jul allievel. For om onsdagen som var, hadde jeg billett til julekonsert i Lørenskog kirke. Den hadde fått navnet “Når kirkeklokka slår”.

Jeg gikk sammen med Bestisen og kusinen, og vi trodde vi var tidlig ute sånn at vi kunne få en bra plass! Dessverre ikke, og endte opp med å sitte bakerst. Ikke noe krise for det er en liten kirke.

Fra venstre: David Remberg, Frikk Hana, Ingrid Kayser og Maria Remberg

De som sørget for at det ble fin stemning og vakker sang var, søsknene David og Maria Remberg, Frikk Hana og Ingrid Kayser. Mot slutten av konserten hadde de med et par venner, som står ytterst på det nederste bilde. Fikk desverre ikke med navnet på dem.

Vi var jo å så dem før jul i fjor også, og syntes det var en herlig konsert. Årets var like bra om ikke bedre 😉

 

Vi fikk servert klassiske julesanger som ble sunget som jeg liker best å høre dem, men også noen som var jazzet opp. Noen sanger hadde jeg ikke hørt. Jeg tok ikke så mange bilder, for jeg ville nyte konserten med egne øyne å ikke igjennom mobilen. Filmet litt mot slutten som du kan sjekke ut over her.

Har du fått med deg en julekonsert i år?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg