Jeg ble så rørt

Heisann!

Noen mennesker er bare så omtenksomme og gode at man blir så rørt. Etter at Ronja fikk sovne inn, postet jeg et innlegg om det på Facebook og jeg hadde aldri drømt om at så mange skulle komme med trøstende ord ❤

Så er det dem som går et steg lenger, og sender meg nydelige hvite roser og trøstende ord på døren. En av de er min bloggvenninne Solveig, som har bloggen Solliv. Stikk gjerne innom å besøk bloggen hennes, om du ikke allerede kjenner henne. Hun har en fin og variert blogg som det er verdt å besøke.

Photo taken with Focos

Jeg elsker roser, og syntes det er noe av det vakreste som finnes. De hadde helt klart fortjent en finere plass enn mot den hvite veggen, men jeg har en pus til og hun skal smake på alt som er. Å der de står nå hopper hun ikke opp, så de får stå i fred. I tillegg så ser jeg dem fra godstolen min hele tiden❤

Photo taken with Focos

Dette fine kortet med gode ord fulgte med rosene 🥰

Jeg har allerede takket deg Solveig for den nydelig blomsterbuketten, men en sånn god gjerning fortjener å løftes fram i offentligheten også. Tusen takk nok en gang ❤

#roser #viseomtanke #rørende #takknemlig

 

11 kommentarer
      1. For en omtenksom og snill person hun er, og jeg ble virkelig glad for rosene. De har nå fått avklimatisert seg og enda finere enn da jeg tok bilde 🥰 Jeg er sikker på at Ronja hopper og spretter rundt i de evige jaktmarker, sammen med mamman sin og halvbrødrene sine 😉

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg ble helt satt ut av omtanken, for det hadde jeg virkelig ikke regnet med. Rosene er enda finere nå som de har fått stått litt og vennet seg til temperaturen og luften her hos meg 🥰

    1. Jeg ble så lei meg da jeg leste innlegget på Facebook. (Jeg skrek høyt til meg selv…nei, nei..)Det var på fredag, så det ikke før. Og på natt til lørdag så lå jeg og tenkte på at jeg måtte sende deg noen blomster <3

      For det er trist å miste en veldig god venn…Så jeg prøvde å få de av gårde tidlig på lørdag, men men..De kom frem <3 og du fortjener å bli tenkt på Vera Lynn for du er et godt menneske som elsker dyr! Klem fra meg..

      1. Du er jammen et godt menneske, som tenker som du gjør og har sånn omtanke for andre når ting er trist og tungt. Jeg ble så glad for blomstene, og selv om de fikk et tøff start så står nærmest å strutter stolt oppe på hylla 🥰

        Savner henne veldig, og det ser ut som om Vinja også gjør det nå. Hun går å kikker og mjauer å lurer nok på hvor Ronja er henne. Det går seg nok til etter hvert tenker jeg. Ha en fortsatt fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg