Jeg bare måtte prøve jeg også

NewProfilePic.com

Heisann!

De siste ukene har jeg sett flere av de som ligger på vennelista mi på Facebook, har endret profilbilde sitt til noe som ser ut som artwork/tegning. Fikk lyst til å prøve det jeg også, men det tok meg noen dager før jeg fant ut hvilken app de hadde brukt. Det var NewProfilePic.com, og i går lastet jeg den ned å lastet opp et par bilder for å prøve. Det ble bare med å prøve, for hvis jeg skulle fortsette å bruke app’n måtte jeg enten betale 59,- per måned eller ca 364,- eller noe lignende på årsbasis. Akkurat det var jeg ikke interessert i å kaste bort penger på. Så jeg lagret de jeg laget i går, og så slettet app’n igjen. Gøy å leke seg litt, men det er jo ikke noe jeg ville ha brukt mer enn en til to ganger til kanskje. 

Har du hørt om denne app’n eller kanskje du allerede har prøvd den?

 

11 kommentarer
      1. Ja syntes det var veldig artig å leke seg litt… Mange av disse app’ene ser gratis ut i det man laster de ned, men med en gang forsøker å bruke dem så blir man kastet til en side hvor man kan velge 3 ukers gratis bruk, og så er det fram med bankkortet. Sånt gidder jeg ikke å bruke penger på 😉

      1. Ja jeg syntes det var gøy å prøve seg og lage noen bilder, men å kaste bort penger på det gjør jeg ikke. Det ser gratis ut med en gang, men så fort man har lastet ned app’en vil de ha penger 🤔

    1. Stilig!😊
      Har sett at flere har byttet ut bildene sine med slike bilder, ja. Det er jo morsomt å prøve, men det blir fort penger å betale for noe man neppe bruker så ofte.
      Men fine bilder ble det av deg.🤗

      1. Tusen takk 🥰 Det er gøy med en gang, og så blir det ikke til at man bruker det. Da blir det bare å kaste penger ut av vindu, for det er fort å glemme å stoppe betalingen. Ha en fin kveld 🥰

    2. Fine bilder! 😊 Flere av mine venner på facebook har også endret til et profilbilde som ser ut som et maleri, men vet ikke hvilken app de har brukt. Vet det er flere å velge i, også gratis. Jeg ville heller ikke ha betalt for en slik app, for slikt bruker man veldig sjelden. Har visst ingen app’er som har kostet noe.

      1. Tusen takk 🥰 Jeg visste ikke at det fantes gratis app’er som tilbød det samme. Ikke at jeg kommer til å laste ned noen flere, for det er ikke noe som blir brukt etter hvert. De aller fleste app’ene jeg har nå er nok gratis, men en og annet er på abonnement 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg