Hvor har den blitt av?

Høst-kransen min er søkk borte

Heisann!

Da jeg satt å bladde igjennom gamle bilder i går, kom jeg over dette bilde av min flotte høst-krans. Den pleide jeg alltid å ha på utgangsdøren, men det er noen år siden nå. Jeg har ikke peiling på hvor den har blitt av, for jeg kan aldri innbille meg at jeg har kastet den. Ikke kan jeg huske at den har gått i stykker heller. Jeg har ryddet i begge kjellerbodene mine for ikke så veldig lenge siden, og da dukket den ikke opp der. Så da er den kanskje oppe i loftsboden.

Jeg har planer om å rydde i loftsboden, for å se om noe kan gå til Fretex/Kirkens bymisjon og kanskje gjenvinning i løpet av våren. Hadde egentlig tenkt til å rydde der oppe i fjor vår men av en eller annen grunn ble det ikke noe av.

Håper og krysser fingrene for at jeg finner kransen på loftet, for jeg kunne godt ha tenkt meg å henge den opp igjen når høsten kommer.

Oppdatering om jakten på høst-kransen kommer, så følg med 🍁

16 kommentarer
    1. Den var fin! 😀 Håper du finner den igjen, men om du ikke har kastet den så burde den ligge der du ikke har sett etter ennå. Når jeg får ånden over meg og rydder, dukker det opp både det ene og det andre som jeg ikke har sett på en stund, hehe. Man finner sjelden noe når man må finne noe, hvis man ikke plutselig kommer på hvor. Lykke til med letingen! 😀

      1. Tusen takk 🥰 Ja jeg håper virkelig at kransen er på loftet, hvis ikke må jeg ha kastet den 🙈 Det er gjerne sånn ja at når man ikke leter så dukker tingene opp. Bar å krysse fingrene for at den dukker opp. Kle,s 🤗

    2. Fin krans, husker du hvem som har laget den? Mulig den ligger i en pose eller i en skuff. Sjelden at man huske hva man har og ikke har. Burde ryddet selv i boden, klesskap og skuffer. Mye rart an samler på. Ha en fin kveld.

      1. Tusen takk 🥰 Nei jeg vet ikke hvem som har laget den, eller hvor jeg har kjøpt den. Har en følelse av at det kan være på Black Design, men sikker jeg ikke. Vi får se når jeg begynner på loftsboden om den dukker opp. Ha en fin kveld.

    3. Den var skikkelig fin, så jeg håper du finner den igjen.🤗
      Det er godt å få ryddet litt og gå gjennom det man har. Det er fort gjort at det hoper seg opp med ting man ikke trenger lenger.
      Ha en fin fredagskveld!🤗👌🏻

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har ikke vært inne i loftsboden på mange år, og har mistet helt oversikten over alt jeg har der. Vet at det er mye etter foreldrene mine der, og det er nok litt derfor jeg kvier meg for å rydde og kaste/gi bort det som er de. Ha en fortsatt fin lørdag, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg