Hvem har bestilt dette?

Ja jeg må jo bare spørre, for det var ikke meg!

Da jeg tok bilde kom det sånn passelig med snø, men nå laver det ned skikkelig og det har lagt seg bakken. Der hvor det var helt snøfritt i går da jeg la meg, er det helt hvitt nå 🙈 Jo da, jeg vet at dette ikke er uvanlig, men jeg må bare få ut mitt missnøye over vendingen i påskeværet. Fikk en melding fra en venn i Danmark, og der snødde det også ganske bra….

På den positive siden så er det nå i det minste varmegrader ute.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg