Fysj så trøtt jeg var

I dag ringte klokka tidlig hos Casa Fres og Knurr, og Pittbulljedda var ikke spesielt våken. Nei, det var tungt å komme seg ut av senga, men det var jobbedag så det var ikke noe alternativ å bli i sengen.

Ute var det bekmørkt og dalte noen snøfnugg ned, men det var ikke spesielt kaldt. Bare -3C blå, og det er en levelig temperatur.

Jeg hadde sett på ruter sine sider innen jeg dro, at det var signalfeil og forsinkelser. Trodde det skulle ta lang tid å komme ned til byen, men det gikk i grunnen ganske radig.

Det var uvant å komme på jobb igjen, spesielt siden vi ikke lenger sitter der vi satt. Allikevel var det godt å komme i gang igjen ????

#snø #trøtt #tbane #arbeid #blogg

12 kommentarer
    1. Det er tøffe dager for mange nÃ¥r snøen lager trøbbel. Men sist vinter var tøffere men vi kom over den. Man mÃ¥ beregne bedre tid nÃ¥ for tiden, ikke sÃ¥ mye som skal til før busser kjører ut, tog stopper og trafikken blir forsinka pÃ¥ grunn av brøytebilder. NÃ¥ er det mange istappper som henger utsatt til, Huseiere er pÃ¥lagt og fjerne disse. Kan skape stor skade hvis de faller ned. Alt gÃ¥r bedre uten snø – men det har vært vinter før her i landet. Ha en fin kveld.

      1. Vinteren er heldigvis ikke like hard som i fjor, og nå har vi jo kommet oss igjennom januar alt å dagene blir lenger og lenger. Disse istappene er livsfarlige, men heldigvis var de fjernet der jeg gikk i dag. Så Frodith hadde et innlegg om det også ????

    2. I dag sleit jeg også med å komme meg opp, men det gikk greit nok så jeg rakk jobb til vanlig tid likevel 🙂 Satser på at det blir lettere i morgen 🙂

      1. Det var hardt, men heldigvis gikk det bedre utover dagen. Jeg kom litt senere enn jeg skulle, men får ta det igjen til torsdagen. Litt glad for at jeg ikke skal på jobb i morgen, kjenner jeg ????

      1. Ja det var mye tull i gÃ¥r… Har en kollega som bor pÃ¥ Jessheim og hun sleit ogsÃ¥ med for fÃ¥ vogner, og alt for mange mennensker ombord. Hun fortalte at enkelte mÃ¥tte stÃ¥ inne pÃ¥ toalettet ????

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg