Frodith’s vinterutfordring – Dag 1 Vinterklær

I går avslørte Frodith at hun hadde satt i gang en vinterutfordring, hvor vi skal legge ut et bildet hver dag som har med vinteren å gjøre. Vi har fått noen stikkord til hver utfordring, som vi kan tolke som vi vil. Utfordringen går over syv dager, og du kan lese mer om den HER.

Jeg har tolket den første på listen “Vinterklær” i dag, og da det ikke sto noe om at det skulle være noen inne i klærne så valgte jeg å gjøre det på denne måten her 😉


Kåpen og jeansen er fra Zizzi, støvlene er så gamle at jeg husker ikke hvor de er fra, vottene kjøpte jeg på messe i Seljord, skjerfet har en tidligere venninne laget og luen har jeg heklet selv 😊

Nedenfor kan du se hvilke stikkord vi skal tolke:
1. Vinterklær
2. Frost
3. “Isdans”
4. Snø
5. Vintermoro
6. Vinterlandskap
7. Strevsom vinter

Du har kanskje lyst til å bli med du også? Da må du stikke inn på bloggen til Frodith å si i fra at du er med. Når utfordringen er ferdig blir det utstilling i Galleri Frodith.

#utfordring #vinter #vinterklær #frodith #blogg

21 kommentarer

Siste innlegg