Feber og verkende kropp

Forkjølelsen jeg pådro meg i helgen, har vist seg å være mer sta enn først antatt. I går skulle jeg egentlig vært på jobb, men siden formen var dårlig bestemte jeg å jobbe i dag i stedet. Da jeg våknet i dag skjønte jeg fort at det ikke ble noe arbeid på meg, for kroppen verket og feberen hadde landet ganske høyt på temperaturmåleren.

Jeg hadde allerede bestilt time hos legen for 1,5 uke siden, for oppfølging av langtidssykemeldingen min. Besøket endte opp i 100% sykemelding denne uken, og så 70% (redusert fra 80%) fra neste uke.


Etter at jeg var ferdig hos legen, måtte jeg innom Meny for å fylle opp kjøleskapet og innom veterinæren for å kjøpe tørrfór til kattene. I tillegg til at jeg måtte kaste noe glass.

Når jeg kom hjem hadde Ibux’n jeg tok før jeg dro til legen sluttet å virke. Jeg var helt utslitt og både frøs og svette om hverandre.  Det tok virkelig på å dra ut i dag, så det blir nok ikke så mye aktivitet på meg resten av dagen.

#sykemelding #forkjølet #syk #legen #helse #handle #blogg

13 kommentarer

Siste innlegg