Er helt doven i armene

Heisann og god ettermiddag!

NÄ har jeg akkurat kommet inn fra Ä rydde i bedet pÄ forsiden av blokken. Jeg fikk klippet ned de to buskene pÄ hver side ganske mye, men den til hÞyre mÄ tas ned enda mer. Problemet er bare at jeg hadde ikke krefter igjen i armene. De ble helt dovne og er det fortsatt, sÄ jeg fÄr heller be vaktmesteren ta resten med den batteridrevne klipperen. Det er penest om begge to er like hÞye. Buskene i midten syntes nesten ikke, for de har ikke helt vokst seg til enda. GÄr ut fra at de kommer seg utover sommeren, og til neste sommer.

Jeg fikk ogsÄ stÞttet opp Hagehortensian, sÄnn at grenene ikke knekker nÄr neste regnskyll kommer og nÄr vaktmesteren kjÞrer forbi med gressklipperen.

Da jeg gikk ut hadde jeg planer om Ă„ rydde i bedet pĂ„ baksiden ogsĂ„, men kreftene i armene holdt dessverre ikke sĂ„ langt. FĂ„r heller ta det i morgen, om det er oppholdsvĂŠr da đŸ€”

10 kommentarer
      1. Ja nĂ„ er jeg fornĂžyd, og fortsatt litt slapp i armene i dag 😉 Det hender nok at jeg ogsĂ„ blir det nĂ„r jeg vasker pĂ„ badet, for mitt er sĂ„ lite Ă„ trangt at jeg mĂ„ nesten vĂŠre slangemenneske for Ă„ komme til.

    1. SĂ„ fint det har blitt, og godt Ă„ fĂ„ opp greinene sĂ„ ikke vaktmesteren klipper de av! Du er god til Ă„ ordne med planter, bĂ„de ute og inne! đŸ„°

      1. Tusen takk đŸ„° Jeg er fornĂžyd selv ogsĂ„ nĂ„. Det er litt viktig at det ser ordentlig ut pĂ„ den siden av blokken, for det er der folk gĂ„r nĂ„r de kommer til oss 😉

    2. Nok en episode av Team Bachstad er sett. Serien kan anbefales. Var i skogen i dag og lÄ 40 minutter fÞr regnet kom. Gikk 30 minutter i regnet fÞr jeg var hjemme. Ble is pÄ. meg i dag men ikke softis. Ha en fin kveld.

      1. Jeg hÞrte pÄ Reiseradioen at de hadde laget en ny serie, men visste ikke at den allerede hadde begynt Ä sendes. Det kom noen fÄ regndrÄper her ogsÄ i gÄr, men ikke nok til at man ble sÄ vÄt. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk đŸ„° Armene, skuldrene og ryggen er ikke det som fungerer her heller, sĂ„ jeg kjenner det veldig godt nĂ„r jeg jobber med sĂ„nne ting. Klem đŸ€—

      1. Det var deilig temperatur til Ă„ stĂ„ ute og gjĂžre hagearbeid. Armene er fortsatt visne sĂ„ jeg tenker det blir en hviledag til litt senere i uken med resten. Klem đŸ€—

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg