En ny Coleus Blumei

Heisann!

Da jeg var på Bryn senter i dag, oppdaget jeg at de hadde noen fine Coleuser i blomsterbutikken. Jeg hadde egentlig ikke plass til flere, men jeg klarte ikke å la være å ta med en hjem. 3 av de 4 sortene som sto framme har jeg eller har jeg hatt en gang, og selv om de var fine valgte jeg den jeg aldri har hatt før.

Det var en Coleus Blumei P14, som har litt annerledes blader enn de jeg har pleid å kjøpe. Alltid gøy å kjøpe noe man ikke har hatt tidligere. Når det er sagt så hadde jeg gjerne kjøpt de andre 3 sortene også, om jeg hadde hatt plass til det. Sånn som det er nå, må jeg nok vente til en eller flere av de plantene jeg har ikke vil mer…

Har du hatt denne sorten Coleus noen gang?


4 kommentarer
    1. Så fin. Gratulerer. Jeg har ikke hatt denne varianten. Jeg har en type som er rustrød. Dattera mi har de lilla variantene. Vakre og villige og vokser fort disse plantene😅, men må jo vannes litt oftere enn de andre jeg har🌿😀

      1. Tusen takk 🥰 Jeg har en rustrød i vindu + en annen som jeg tok av som avlegger, og en helt grønn en. Tidligere år har jeg faktisk hatt mellom 9 og 10 forskjellige. Jeg har sett de som er lilla, og de er veldig flotte 😊. De sluker vann, så jeg går å kjenner på jorden hver dag og sørger for at den får nok vann 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg