En liten status

Forkjølelsen som jeg klarte å pådra meg i løpet av forrige helg, ja den er hjertelig tilstede fortsatt. Nesen er tett og begynner å bli stor å rød etter å ha blitt pusset så mange ganger. Feberen er der fortsatt, men heldigvis ikke like høy som den var i går.

Jeg sitter å debatterer med meg selv om jeg skal bli inne, eller om jeg skal dra en tur ut for å handle. Jeg skal egentlig ha besøk i morgen, og da er det noen småting jeg mangler i skapet. Tenkte å lage en rett som mange syntes er retro, men veldig god. Terteskjell med fiskepudding, reker og erter i hvit saus.


Ute har det snødd siden jeg sto opp ved 10 tiden i dag. Akkurat nå laver det ned mer enn hva det har gjort før i dag. Jeg syntes egentlig at vi har fått mer enn nok, men det er jo vinter og normalt for årstiden. Dette er en sånn dag hvor man egentlig har det best inne….


#helse #syk #feber #forkjølet #vær #vinter #snøvær #snø #inne #ute #blogg

10 kommentarer
    1. Kjedelig og få besøk når man er syk. Du er syk med feber så dermed burde du kanskje avlyse det i morgen? Det er kanskje for seint hvis det er folk som kommer langveisfra. Det kan alltids komme noe i veien og du kan smitte dem som kommer. Slik tenker jeg hvis jeg får besøk eller skal bort til noen. Håper du blir bra med en god dose søvn til natta. God bedring.

      1. Tusen takk ???? Jeg vet ikke om jeg orker besøk i morgen, men jeg får vente til i morgen tidlig før jeg eventuelt avlyser. Det å ha besøk når man helst har mest lyst til å bare ligge i godstolen å sløve.

    2. Det er ikke noe gøy med besøk når man er syk. Ønsker deg masse god bedring og at formen er bedre til imorgen!

      1. Tusen takk ???? Jeg tror jeg må sove på det om jeg skal ha besøk i morgen. Har formen bedret seg til i morgen så blir det besøk ellers så blir det godstolen sammen med kattene ????

    3. Ja nÃ¥ holder det med snø…..hÃ¥per formen blir bedre, og du mÃ¥ ha en god kveld og helg…Er veldig godt med terteskjell..men har du prøvd med aspargestopper til? De pÃ¥ boks..nammmm

      1. Tusen takk og det samme til deg ;o)) Nei jeg har ikke prøvd med aspargestopper, men den skal jeg ta med til neste gang. Jeg elsker asparges, så det blir sikkert veldig godt. Takk for tipset ;o))

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg