Dette ble for kjedelig…

God kveld!

Torsdag i forrige uke var jeg sammen med en flott gjeng medlemmer av Lørenskog Revmatikerforening på kino. Vi så på filmen “Priscilla”, som er bygget på en biografi av bla Priscilla Presley.

Jeg vet ikke hvilke forventninger jeg hadde til filmen, men helt ærlig så ble jeg skuffet. Hadde vel håpet at det skulle være litt mer stormfullt, men det ble tamt uten de store konfrontasjonene. For meg ble den rett og slett kjedelig og jeg holdt på å sovne i alle fall ved to tilfeller. Til tider skjedde det ingenting, og spesielt når hovedkarakteren bare sto rett opp og ned uten at det ble sagt noe. Det skulle sikkert forestille å vise hennes sinnsstemning i det øyeblikket, for at Priscilla Presley ikke hadde det så lett var alt for tydelig. Å akkurat det hadde jeg nok fått med meg tidligere.

Har du sett filmen? I så fall hva syntes du om den? 

                                                    

17 kommentarer
      1. Ja jeg gledet meg til å se filmen og hadde vel trodd at den var annerledes. Jeg forventet meg ikke en actionfilm akkurat, men litt mer enn dette i alle fall 😉😉

      1. Elvis filmen syntes jeg faktisk var ganske fin, og er en film jeg godt kunne tenke meg å se flere ganger. Kanskje for at det var mye heftig musikk. Noen syntes sikkert at Priscilla filmen er fin også, men langt fra alle…

    1. Så kjedelig at den ikke var noe særlig. Det er så sjelden jeg er på kino, og høres ikke som denne er noe å satse på. Den 13. er det strikkekino på biblioteket igjen, – og vet ikke hva de skal vise ennå, men tenker jeg tar en tur. 🧶🎦 Kos deg resten av dagen! ☀️🤗

      1. Ja jeg syntes at det var leit at filmen var så kjedelig, og hadde nok trodd den skulle være annerledes. Skal på Seniorkino litt senere i dag, og da skal jeg se musical versjonen av Purpurfargen. Har store forhåpninger til den. Snakket med Koordinatoren på Lørenskog Hus i går, og nevnte for henne at vi savnet Strikkekinoen. Hun skulle snakke med kinosjefen og se hva de kunne få til 😊 Ha en fin dag du også 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg