Det startet med atsjoooo…

Ja det var akkurat sånn det startet…. Jeg våknet av at jeg nøs og ikke bare en gang, nei det var en skikkelige serienys som ingen ende ville ta. Kindene var varme og hodet banket å føltes tungt.

Jeg bare kikket litt på klokken på radioen, og konstaterte at den bare var 7. Så la jeg meg tilbake og sovnet igjen med en gang. Neste gang jeg våknet var klokken 11:30, og da kom jeg meg opp. Med hjelp av en Ibux så begynte hodepinen å slippe taket.


Nå tror jeg ikke dette kommer til å vare så lenge, for feberen er ikke så høy som den mange ganger pleier å bli. Jeg hadde planer for dagen, men de må jeg bare skyve på en dag eller to.

Ute er en fantastisk flott vinterdag med blå himmel og en sol som snart runder høyblokken nede i veien.  Temperaturen har krøpet opp på et par plussgrader, og det er deilig at det ikke er så kaldt.

#helse #syk #feber #hodepine #vinter #sol #vær #blogg

8 kommentarer
      1. Jeg har nok dessverre hatt balkongdøra åpen litt for mye, og blitt kald. Derav en liten forkjølelse akkurat nå. Tenker nok at det verste er over i løpet av en dag eller to 😊

    1. Hehe, jeg har hatt nyseserier i tre dager, hodepine, snørrete som en barnehageunge, rennende øyne, sår hals. Nå løsner det, for jeg hoster opp slim. Jippi, ikke influensa denne gang heller! For jeg unngikk feber, og da er det vanlig luftveisinfeksjon.

      1. God bedring til deg, høres ut som om du er i dÃ¥rligere forfatning enn meg 😊 Er nok ikke sÃ¥ alvorlig dette jeg har pÃ¥dratt meg. Har sittet med balkongdøra Ã¥pen, sÃ¥nn at kattene mine kan løpe ut og inn litt. Da har jeg blitt kald bÃ¥de pÃ¥ føttene og oppover…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg