Det ordna seg til slutt…

Arkivbilde – tåke

Hei og god morgen…., formiddag!

Sent i går kveld kom tåka sigende inn over Oslo, og den henger fortsatt rundt husveggene. Iflg yr.no så skal det bli mulig å se glimt av sola utover dagen, men vi får se om de har rett. Temperaturen nå ligger på +2,6C og da jeg var en snartur ute på balkongen var det en ganske rå luft ute.

Arbeidsdagen er godt i gang, og har allerede vært det i et par timer. Kjenner at jeg har litt lav motivasjon for øyeblikket, så jeg må jobbe litt med det sånn at jeg får unna de tingene jeg skal innen jeg avslutter for helgen. Blir noen ganger sånn når man vet at man har en lang helg foran seg…

Fortalte jo i går om medarbeidersamtalen og oppfølgingsplanen sjefen og jeg skulle utarbeide, men som vi ikke fikk tatt da vi manglet skjema. Jeg var ganske rask til å sende melding til saksbehandleren min i NAV, og han svart heldigvis med en gang. Han kunne fortelle at sjefen bare kunne oppdatere det gamle dokumentet og sende det til mail adressen han oppga til meg. Nå er i alle fall det i orden, så da er det bare å smøre seg med tålmodighet å vente på dommen som saksbehandleren sa ville komme i løpet av neste måned 🙉

Neglen som jeg klarte å klippe et stort hakk på siden av i går er reddet. Jeg fikk filt den til og jevnet den ut så den ikke revner noe mer innen i morgen. Jeg har virkelig gått i tenkeboksen hvilket design jeg skal gå for nå, men klarer ikke å bestemme meg. Kanskje noe som går i gult og grønt, nå som vi nærmer oss påske. Det er jo friske og fine farger som passer både til påske og våren. Skal ta meg en runde på Pinterest igjen senere i dag for å hente litt inspirasjon.

Planer for dagen? Jeg tror jeg bare tar det som det kommer jeg 🤷‍♀️

Håper du får en fin torsdag 🥰

 

14 kommentarer
    1. Sola stikker såvidt fram her etter litt tåke først på dagen. Lykke til, – håper du får forlenget AAP fram til du slutter i jobben! 🙏🤞 Litt vårlige negler passer fint nå, – spennende hva du går for og håper vi får se. 😊 Ønsker deg en fortsatt fin torsdag! 🌞

      1. Sola har dessverre ikke kommet hit enda, tåka er tjukkere enn noen gang. Jeg lever dog i håpet 😉
        Ja jeg krysser fingre og tær for at AAP går igjennom ut dette året i alle fall… Desto mer jeg tenker på det, får jeg lyst på noe i gult og grønt. Bilde kommer i morgen etter at jeg har vært der 😊
        Ha en fin torsdag du også 🥰

    2. Gult og grønt er fint nå som det stunder mot vår, ja. Og til påske 😀
      Jeg klipper neglene mine kort. Slipper unna noen bekymringer og sparer penger da 😁

      1. Nå er det fikset, og det ble fult og grønt 🥰 Jeg elsket lange negler, og nå kan jeg ha det ettersom de blir forsterket. Så er det gøy med litt fest på neglene 😉

    3. Klart det må være gult og grønt nå ☺
      Godt det snart er helg for deg også. Her har vi nesten tatt helg i dag. Veldig rolig innedag i regnværet.
      Kos deg i kveld. Klem 🥰

      1. Ja jeg syntes det, og det er jo mange forskjellige nyanser. Jeg gikk for noe i neon denne gangen 😊
        Helga har banket på døra, og jeg har satt den på gløtt. Ha en fin fredag.

      2. Ja jeg syntes det, og det er jo mange forskjellige nyanser. Jeg gikk for noe i neon denne gangen 😊
        Helga har banket på døra, og jeg har satt den på gløtt. Ha en fin fredag.

      1. Ja jeg håper virkelig at det går i orden, for det kan bli veldig tøft å jobbe fult. Må jeg så må jeg, og så vet jeg jo at det er bare 5 måneder for august tar jeg jo ferie 😉

    4. Håper alt ordner seg for deg, nei man kan ikke leve av 50 % lønn..
      Da får du kjøre på alt du makter og jobbe 100 % og så ta det derfra tenker jeg. Man må ha noe å leva av.
      Det er trist når man avslutter et langt arbeidsliv og har lite å rutte med!

      1. Ja jeg håper virkelig at alt faller på plass, og jeg slipper å jobbe fult.
        Det kommer nok til å bli vanskelig å jobbe fult, men det er eneste løsningen hvis AAP ikke blir forlenget.
        På et eller annet vis ordner det seg nok 😊

      1. Veldig glad for at det ordnet seg med dokumentene til NAV, en bekymring mindre 😉
        Nå et neglene fikset, og de ble grønne og gule… Sjekk ut nytt innlegg på bloggen. Holdt nesten på å gi opp til morran i dag, for jeg klarte å lage et kutt i en annen da jeg skulle fjerne litt grisebust på haken 🤯

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg