Det er så typisk…


Hei og god morgen!

Ute er det knallblå himmel og sol også i dag. Det blåser en del, men det er egentlig bare godt når det er varmt. Temperaturen da jeg sto opp ved 9 tiden var +18,8C på skyggesiden.

I dag skulle jeg ha vært med Bestisen til Losby Gods på omvisning, men…. Jeg våknet med med feber og dett dese, så jeg må bli hjemme i dag. Så trist for dette har jeg gått å gledet meg til lenge 😩. Det er så typisk at jeg skal bli syk akkurat i dag, kunne det ikke ha ventet en dag. For i morgen har jeg ingen planer.

Sjekket status på blomstene i pallekarmene nå nettopp, og det ser ut til at blomstene på to av de tofargede Margerittene holder på å visne bort. Jeg kan ikke se fra balkongen om det kommer noen nye knopper, så jeg må ut for å sjekke det. Håper at noe nytt er på vei og de ikke bare dør for meg. Da må jeg i så fall se om jeg kan få tak i to nye 🤔.

Det var litt varmt inne, i tillegg til at jeg også er det, så jeg har satt meg ut på balkongen med kaffekoppen. Temperaturen der er ganske behagelig innen sola kommer. Med en gang jeg satt meg kom Vinja og la seg i fanget mitt. Så nå ligger hun å maler å glipper med øynene 😸.

Håper din dag har startet bedre enn min 🥰

11 kommentarer
    1. Så kjedelig å bli syk når det er noe en gleder seg til. Og så er det et fantastisk vær hos dere. Egentlig skulle jeg ha ferie denne og neste uka, og planene mine var å reise til Oslo etter bloggtreffet…nå ser jeg hva jeg gikk glipp av. Men du må bli frisk og det blir vel ferie på meg til slutt også :). God bedring til deg <3

      1. Tusen takk 🥰 Ja det var veldig kjedelig, og det kom fort og uventet. Det blir sikkert flere omvisninger, så da dår jeg henge meg på. Været er helt fantastisk om dagen, skikkelig sommer. Når du kommer til Oslo må du si fra, så kan vi møtes noe som hadde vært veldig koselig 😊

    2. Uff, så ergerlig å bli syk når det er noe man har gledet seg til! Håper du får muligheten til å dra dit seinere i sommer! <3 Akkurat nå gleder jeg meg til at skoleferien begynner for junior, for da blir det Oslo-tur og bl.a. gå langs Akerselva, fra Kjelsås og ned. Om det bare er blomstene som har visnet, og ikke hele planten, så kan det være at de bare er avblomstret, – håper det. Det blåser ganske kjølig fra nord idag, men litt godt også, for jeg synes det kan bli for varmt om dagen. 🙂

      1. Veldig kjedelig å bli forkjølet akkurat nå, og jeg håper det ikke blir langvarig. Skoleferien er vel rett rundt hjørnet nå tenker jeg, en uke til? Fint langs Akerselva på denne tiden 🥰. Jeg håper at det bare er blomstene som er visnet, og om jeg orker senere i dag skal jeg sjekke nærmere. Klems 🤗

    3. Åh….riktig god bedring🙋🏼‍♀️ Så synd at du ikke fikk vært med på omvisningen. Blomstene må passes på litt oftere nå for tida, har jeg skjønt også. Blir veldig fort tørt med både sterk sol og vind☺️ Men deilig vær, da. Ha en så fin torsdag du kan🙋🏼‍♀️

      1. Tusen takk 🥰. Litt lei meg for at jeg ikke fikk vært med i dag, men det kommer nok flere anledninger. Jeg har vannet hver dag, så det er nok ikke det som er årsaken. Håper det bare er blomstene og at det er ettervekst, men noen ganger fåe man planter som bare dør. Jeg skal prøve å komme meg ut litt senere å se ståa. Klems 🤗

    4. Huff så kjedelig å bli syk nå da. Mange som er syke i disse dager. Mannen min har blitt forkjølt, men bank i bordet. Enda ha jeg berget.

      Riktig god bedring, og ta godt vare på deg selv ❤❤❤

      Ønsker deg en kjempefin torsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk 🥰. Jeg har vært på Losby, men vare ute, for der var stengt da vi var der. Formen er ikke helt på topp enda, så jeg har ikke gjort så mye i dag.

    5. Det var kjedelig for deg at det nok en gang ble slik. Håper du er bedre nå. At jeg ikke gikk til en skomaker med det samme for der har de skokrem. Sjekka Europris i dag men ingen skokrem, det eneste jeg hjem med var ei gratis pakke med flatbrød fra Ideal. Det var ei pen ung dame som demonstrerte flatbrød. Og man må takke ja til det som er gratis når man veit hvor dyr maten er. Ha en fin kveld.

      1. Formen er nok ikke helt på topp enda dessverre. Får håpe den er bedre i morgen. Skomaker er nok beste løsningen for skokrem. Ikke så mange andre som fører det lenger.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg