Det er ikke til å tro


Hei og god kveld!

Ved en tilfeldighet snappet jeg opp noe på en Outlander gruppe jeg er medlem av. Å det er at TV6 begynner å sende første sesongen av Outlander i morgen, mandag. Jeg trodde ikke helt på det med en gang, og måtte sjekket sendeskjema for kanalen. Det stemte på en prikk det, for kl 21 i morgen kommer 1 episode og så sendes de neste episodene fortløpende hver dag. Om de kommer til å fortsette med sesong 2 osv vet jeg ikke, det gjenstår å se.

Så har du ikke sett serien på Viaplay eller Netflix, så har du sjansen nå 🤩

8 kommentarer
    1. Så artig det var da! 😀 Her er det Riks-tv, så denne kanalen har vi ikke, men de holder på å legge ut fiber her og da vil jeg tro den blir tilgjengelig. Gleder meg til raskere data og bedre TV. Her er det skyet, men varmt, – er også meldt torden etterhvert. Ha en fin mandag! 😀

      1. Ja det syntes jeg også, for da kan flere se serien som ikke har hatt Viaplay og Netflix. Vi gikk over til fiber for noe år siden, og det ble en helt ny hverdag. Her har det tordna i flere omganger, faktisk nettopp nå. Ha en fortsatt fin mandag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg