Det er ikke greit altsĂ„…!!

Image by Kevin King(Chandana Perera) from Pixabay

Hei og god dag!

Jeg mÄ vel kanskje begynne med vÊrrapporten, for den syntes jeg er grei Ä se tilbake pÄ. Noen syntes sikkert at det er helt idiotisk, men dem om det! Det er grÄtt og trist utenfor vinduene mine i dag, men av og til sÄ glimter det til nÄr sola klarer Ä presse seg igjennom skydekket. Temperaturen har landet pÄ +12C sist gang jeg sjekket for en times tid siden.

Det blÄser litt her og der mellom bloggblokkene om dagen, noe som mange av oss ikke syntes er greit
 Jeg trodde egentlig at det var slutt pÄ det her jeg, men da tok jeg tydeligvis helt feil
.!

NĂ„ er det ikke fĂžrste gangen det har blĂ„st, nĂŠrmest stormet rundt blokkene her, og det var en av grunnene til at jeg valgte Ă„ flytte til en annen plattform. Jeg mistet noen gode bloggvenner pĂ„ grunn av brĂ„k og intriger, som gjorde at blogging ikke var like gĂžy. Dette var rundt de tider det var omlegging her, og litt sĂ„nn krĂžll i startfasen. Jeg kjente at jeg hadde fĂ„tt nok Ă„ begynte Ă„ blogge pĂ„ Nouw i stedet. SĂ„ er det jo sĂ„nn da at gresset er ikke grĂžnnere pĂ„ andre siden av gjerdet, det bare ser sĂ„nn ut. Jeg fikk en del hyggelig og fine bloggvenner (mest svenske), men det kunne aldri bli sĂ„nn som her og det tok ikke lang tid innen jeg begynte Ă„ savne alle de fine menneskene i Bloggblokka. PrĂžvde Ă„ holde meg oppdatert via Bloglovin, men det var ikke helt det samme. Allikevel holdt jeg ut en stund fĂžr jeg bĂžrstet stĂžv av denne bloggen, og begynte Ă„ legge ut identiske innlegget pĂ„ begge bloggene i noen mĂ„neder. Tilslutt bestemte jeg meg for at det var her jeg ville vĂŠre, og flyttet tilbake hit for godt. Noe jeg ikke har angret en eneste dag pĂ„, selv med noen stormer som jeg helst hadde hĂ„pet ikke ville vĂŠre der. Selv er jeg nok litt konfliktsky i sosiale medier, ikke sĂ„ mye nĂ„r jeg stĂ„r ansikt til ansikt med noen. Da kan nok mitt eksploderende temperament skape trĂžbbel for meg 🙊 Noe det har gjort mer enn en gang!

Nok om det, nÄr er arbeidsdagen min over og helgen banker allerede pÄ dÞren. Gleder meg spesielt til lÞrdagen, for da skal jeg treffe min tidligere kollega og venn Terje. Har ikke sett han pÄ veeeeldig lenge.

HĂ„per din dag har vĂŠrt og fortsetter Ă„ vĂŠre god đŸ„°

 

8 kommentarer
    1. Veldig koselig at du er her altsĂ„.đŸ€—
      Godt Ă„ kunne ta helg og vite at du har flere fridager foran deg nĂ„. Ha en kjempefin kveld.đŸŒžâ˜€ïžđŸ€—

      1. Jeg er veldig glad for Ă„ vĂŠre tilbake igjen, og har jo vĂŠrt det en stund nĂ„. Her i Blogg-blokka fĂžler jeg meg nok mer hjemme, og vi har et tettere bĂ„nd vi som fĂžlger hverandre. Hihi, ja nĂ„ er bena godt plantet pĂ„ skammelen og jeg nyter kvelden med en ny serie pĂ„ Britbox Rosmary and Thyme. Ha en fortsatt fin kveld đŸ„°

    2. Jeg har aldri hatt min egen blogg. Men jeg har skrevet flere hundre kommentarer jeg sikker pÄ i x antall blogger. Mente at jeg skrev 3-400 kommentarer bare til deg et Är. SÄ er det noen blogger som har gitt seg og gÄtt over til face eller noeannet. F.eks hun som hadde 6 rotfyllinger pÄ en dag hos tannlegen, jobber i helsevesenet i Oslo. Hun ble alene etter 8 Är som samboer men har nÄ ny samboer. Har fulgt henne litt pÄ avstand etter at hun sa takk for seg pÄ bloggen. SÄ er det trollet som bor i utlandet, sÄ hun i Bergen som skrev 2-3 bÞker. Tyst derfra. Det er mye rart i bloggverden, og bÄde intriger og krangling tar mote i fra mange. Men det er en fin trening i skrivekunsten. Jeg savner flere enn de nevner her. Alt tar tid og det mer mange ting som forandrer seg i lÞpet av noen Är.

      1. Det er veldig hyggelig at du stikker innom Ă„ legger igjen kommentarer pĂ„ bloggen min. Du har fulgt meg i ganske mange Ă„r, kanskje lengst av alle 😊 Jeg savner ogsĂ„ mange som har sluttet pga av brĂ„k og mobbing, men ogsĂ„ for at de har mistet lysten pĂ„ Ă„ blogge for andre ting. Stort sett er vi en ganske sammensveiset gjeng som tar vare pĂ„ hverandre, men noen unntak. Du har rett i at det er fin trening i Ă„ lĂŠre seg Ă„ skrive ordentlig. HĂ„per du fĂ„r en fin torsdag videre 😊

    3. Hyggelig at du er tilbake da đŸ€  Eg merker ikke sĂ„ mye intriger, men nĂ„r eg har sett «kranglete innlegg» har eg bare slutta Ă„ fĂžlge vedkommende, sĂ„ slipper eg irritere meg đŸ€©

      1. Tusen takk sĂ„ hyggelig at du syntes det đŸ„° Stort sett sĂ„ er det ikke sĂ„ mye intriger blant de jeg fĂžlger, men som nĂ„ hender det at noen utenfor (som jeg ikke fĂžlger) som ikke kan oppfĂžre seg. Som deg styrer jeg unna intrigene og krangler, trenger det ikke 😉

      1. Hehe, ikke noe i veien med litt liv og rĂžr, sĂ„ lenge folk oppfĂžrer seg. Hvis ikke blir det bare mye irritasjon, og om man fĂžlger de to eller alle som krangler, er det vanskelig
 Man mĂ„ vĂ„kte seg for ikke Ă„ velge side. Denne gangen var det ikke sĂ„nn 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg