Det ble kort…

Som jeg fortalte tidligere i dag hadde jeg time hos frisørdamen, for klipp og farging av håret. Da jeg sto opp i dag så jeg ut som om jeg hadde vasket håret, og dytta hode inn i sentrifugen…

Jeg burde jo hatt en før og etterbilde for sammenligning, men jeg hadde så dårlig tid at jeg rakk ikke å drive med den slags. Derfor blir det bare et etter bilde, så får dere selv tenke på hvor ille jeg var før, hihih 😂

Da jeg var hos frisørdamen sist og farget håret, syntes jeg at fargen ble litt for gylling. Jeg ville gjerne ha en kjøligere farge, og det syntes jeg vi lyktes med i dag. Det ble nok også litt kortere enn jeg pleier å ha det, men det syntes jeg var helt greit

Jeg har ikke det tykkeste håret i klassen, og da passer det best med kort hår. Skal jeg være helt ærlig, så kler jeg ikke langt hår heller, hihi!


#frisørdamen #klipp #farging #hår #korthåret #blogg

6 kommentarer
    1. Jeg er jo ogsÃ¥ fan av kort hÃ¥r 🙂 Syns du blei veldig fin , bÃ¥de fargen og fasongen.. 🙂 SÃ¥ du hadde handla og krydra ribba …blir vel ikke Ã¥ sulte i jula vel..hehe… Kos deg med førjulsdagene <3

      1. Tusen takk 😊 Veldig greit med kort hår, men det er jo litt jobb med det også. Hehe, jeg har nok kjøpt en alt for stor ribbe bare til meg, men jeg deler den jo opp å kan varme opp småstykker igjennom julen. Håper du får noen fine førjulsdager du også.

    2. SÃ¥ fin du ble! :o) Jeg skulle ogsÃ¥ ha ordnet hÃ¥ret, men fÃ¥r ta det i romjula. Lurt Ã¥ krydre ribba nÃ¥, – jeg har ogsÃ¥ gjort det og satt den kaldt. De hadde bare store ribber igjen i butikken, men det gÃ¥r an Ã¥ fryse ned biter og ta igjen seinere. I Ã¥r skal jeg prøve Ã¥ langtidssteke den, sÃ¥ fÃ¥r vi se hvordan det gÃ¥r, – den mÃ¥ uansett være skikkelig gjennomstekt og med sprø svor.

      1. Tusen takk, nå ble jeg fornøyd selv også. Både med klipp og farge 😊 Kanskje lettere å få time i romjula hos frisørdamen, nå er vel alt fult. Jeg har aldri prøvd å langtidssteke, men hørte at bestisen kanskje skulle prøve det. Tror jeg gjør det på den måten jeg har gjort hele tiden jeg, i alle fall i år.

    3. Kjempefint 😀 Jeg kunne veldig ønske at jeg kledde så kort hår, men det gjør jeg dessverre ikke 🙂 Skulle ha vært hos frisøren også, for leeeeenge siden, men rekker jo aldri og nå gidder jeg ikke for nå stresser vel alle med det før jul, så jeg tar det over nyttår 🙂

      1. Tusen takk 😊 Med meg er det sÃ¥nn at jeg ikke kler langt hÃ¥r… Jeg har hatt det, men nÃ¥r jeg ser pÃ¥ bildene syntes jeg at jeg ligner pÃ¥ en hest, haha! Frisører og frisørdamer har mer enn nok Ã¥ gjøre nÃ¥ ja, for det er mange som skal fiske pÃ¥ flisene før juleselskapene de skal i. Jeg hadde heldigvis bestilt time allerede for 6 uker siden, sÃ¥ jeg slapp Ã¥ stresse med Ã¥ finne noen som kunne ta det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg