Det ble forandringer i planene

Image by Susann Mielke from Pixabay

Hei og god midtiukendagen!

Ute driver sola og leker gjemsel med skyene, samtidig som det blåser litte granne. Temperaturen når sola ikke står på termometeret er +18,3C.

På badet går vaskemaskinen med første ladning med klær, og etterpå har jeg i tillegg en del håndklær som skal tas. Tenkte at jeg skulle få unna all vask i dag. Nå som jeg har nok klesstativ er ikke det lenger et problem 😉.

Det var jo meningen at jeg skulle på Strikkekafé i dag, men det måtte jeg rett og slett droppe for jeg våknet med tett nese, hodepine og feber. Hvor kom den fra liksom? Ja ja, ikke så mye å gjøre med det, bare la det gå sin gang og håpe på at det er over i løpet av et par dager. Kan være at det er derfor at utbruddet med at huden flasser av fingrene kom tilbake igjen, for det vet jeg har skjedd før….

Da hadde jeg egentlig ikke så mye mer å komme med i denne omgangen, men jeg er nok plutselig tilbake og da kommer jeg nok besøk hos deg også 😉.

Håper du får en fin midtiukendag 🥰


20 kommentarer
    1. Du har hatt en effektiv dag hittil, og fått gjort masse.

      Best å droppe strikkekafeen hvis man ikke er i form. I dag vet man aldri om det er forkjølelse eller korona. Vet jo at noen har hatt korona for 3.gang nå i år, så det går enda. Håper formen din kommer seg fort nå ❤❤❤

      Uka her flyr også fort av gårde, og neste uke er det august måned. Skjønner ikke hvor sommeren her har blitt av.

      Her er det overskyet men og ca. 18-20 grader

      Ønsker deg en superfin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja det var nok lurt å droppe Strikkekafén i går å ta det med ro. Jeg er jo av dem som aldri har hatt Corona, bare vært forkjølet. Det er også det jeg har nå, og jeg føler meg allerede i noe bedre form. Ja tenkt om 4 dager er august her, og høsten banker snart på døra. I dag er det helt grått her her, og det var bare +14C da jeg sjekket gradene da jeg sto opp. Ha en fin torsdag, klems 🤗

    2. Hei og god onsdag. Håper i hvert fall at dagen din blir bedre etter hvert enn den var i dag tidlig. Bank i bordet; men har ikke vært forkjøla i sommer. Riktig god bedring til deg☺️

    3. Endelig en dag med sol igjen! Klesvask er godt å få unna og lettere å tørke når det ikke er så fuktig luft ute. Synd du ikke får vært på strikkekafè! Men ikke noe o.k. å dra på det når formen er dårlig, – ønsker deg masse god bedring! 🙂 Jeg har lagd en liten porsjon med smultringer idag, – er så enkelt med den dingsen til røre. Litt mer tiltak om jeg skulle ha kjevlet og lagd de på den måten. Ha en fin onsdag og håper formen bedrer seg! 🙂 Klem fra meg. 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Heldigvis mye bedre igjen i dag, så det var nok bare en sånn forkjølelse som kom snikende inn fra sia, og som forsvinner igjen nesten like fort. Ååå, smultringer som er så godt 🥰 Jeg har ikke forsøkt meg på det selv, for jeg syntes det høres så skummelt ut med dette smultet. I tillegg å klare å holde en jevn temperatur. Spiser dem derimot er ikke så skummelt. Ha en fortsatt fin torsdag, klem 🤗

        1. Jeg bruker Flott matfett, og det er passe varmt når det såvidt koker rundt treskaftet på ei sleiv e.l. Pleier å ha kokeplaten på det samme som når jeg f.eks. steker medisterkaker. Det er ikke noe skummelt, – det er bare hvis fettet blir altfor varmt at det kan ta fyr. Greit å ha et lokk i nærheten, men har aldri opplevd det.

      1. I går ble det ganske fint utover dagen, og selv om det så ut til å bli regn ble det ikke noe ut av det. I dag derimot er det helt grått, og det kan fort komme noen dråper. Klems 🤗

    4. Så kjedelig at du ble syk. Håper det går fort over. God bedring! <3

      Fint å få vasket opp klær, og godt å få tørket alt på en gang. 🙂
      God onsdagskveld! Klem <3

      1. Tusen takk 🥰 Formen er mye bedre i dag, så det var nok bare en sånn kjapp forkjølelse som er borte igjen like fort som den kom. Glad jeg kjøpte et ekstra og større tørkestativ, sånn at jeg har muligheten til å tømme skittentøyskurven på en gang. Det var ikke så god tørke her i går, litt fuktig luft så det var fortsatt ikke helt tørt når jeg brettet det sammen tidligere i dag, men rent 😉

    5. Har hatt klesvask i dag jeg også, og det er så artig å henge ut når jeg vet at alt tørker på en time! 😀 Riktig god bedring til deg! 🙂

      1. Tusen takk 🥰 Formen er mye bedre igjen i dag. Det var ikke noe godt tørkevær her i går, så jeg hang tøyet opp inne på kontoret mitt til i dag. Ikke helt knusktørt da heller, men nok til å brettes og pakkes bort 😉

    6. Fikk sove godt i natt etter og ha en nesten søvnløs natt til onsdag. Men det henger litt igjen enda. Det er august til uka så tiden flyr men den kan være fin. Fant et Hjemmet jeg bladde gjennom, det var portretter, oppskrifter, kryssord og historier fra virkeligheten. Kjøper sjelden slike blader men skjønner at det er mange som liker slike ting. Skal til mor i dag og der ligger det ukeblader som hun overtar etter sin søster. Håper du er frisk utover slik at det ikke blir forandringer i planer du har. Ha en fin dag.

      1. Formen er mye bedre igjen i dag, så det går den rette veien. Viktig med en god natt søvn, noe jeg har hatt i to netter nå å det har gjort underverker. Ja tenkt om 4 dager er august her allerede, hvor ble juli av egentlig? Jeg løser kryssord i perioder og da blir det mest disse heftene fra Se og Hør tror jeg det er, for de er litt enklere. Ha en fin torsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg