Den som sover….

Image by Rolanda from Pixabay

Heisann!

Ute er det fortsatt litt overskyet, og det blåser en god del. Temperaturen har lagt seg på +5,6C.

I går når jeg la meg må jeg ha glemt å sette på alarmen, eller kanskje jeg rett og slett ikke har hørt den 🤔. Uansett så sov jeg helt til klokken nærmet seg 10:30. Trengte det nok, for jeg var veldig trøtt og sliten i da jeg krøyp under dyna.

Det som var litt dumt, var at jeg måtte droppe Strikkekaféen. Innen jeg hadde fått dusjet og vasket håret og kommet meg opp til Lørenskog, ville klokka vært alt for mye. Det kommer en ny Strikkekafé til onsdagen igjen, og da skal jeg passe på å komme meg opp i tide.

Balkongdøra står åpen selv om det ikke er så varmt, men jeg trengte å lufte ordentlig ut i stua. Vinja spratt ut på balkongen med en gang jeg åpnet døra, og har vært der ute i snart 1 time. Er nok ikke lenge før hun kommer inn å ber om våtfóret sitt.

I går oppdaget jeg at jeg hadde tilgang til C More kanalen igjennom TV2 Play abonnementet mitt. Å da måtte jeg jo sjekke ut hva som lå der. Fant raskt de første Beck “filmene” med Gösta Ekman som Beck, Rolf Lassgård som Gunvald Larsson og Kjell Bergqvist som Lennart Kollberg. Det ligger 5 eller 6 filmer som er spilt inn mellom 1993 og 1995 der. Selv om Peter Haber som Beck og Michael Persbrandt som Gunvald Larsson er bra, så er det nok de gamle filmene som ligger mitt hjerte nærmest.  Så et par filmer i går, og tenker å gjøre det samme i løpet av dagen i dag.

Det begynner å bli noen uker siden jeg fikset neglene mine, og det er på tide å skifte ut den gule og grønne fargen med noe annet. Mulig jeg stikker innom Iris Nailbar senere i dag og bestiller en time 🤔.

Ønsker deg en fin midtiukendag 🥰

4 kommentarer
      1. Ja jeg hadde nok det, og det kjennes også godt for kroppen å få hvilt ordentlig ut 😊 Så spennende med nytt strikkeprosjekt, selv holder jeg fortsatt med den grønne genseren min jeg. Håper å få den ferdig i løpet av april måned 😉 Klems 🤗

    1. Godt å få sovet skikkelig og være uthvilt! Det kommer flere muligheter til å delta på strikkekafé.🥰 Ønsker deg en fortsatt fin onsdag, og kos deg med film! 🤗

      1. Ja kroppen og ikke minst hode mitt trengte virkelig søvn nå, og jeg kjenner at det gjorde meg godt 😊 Det er Strikkekafé hver onsdag, så jeg blir med dag vettu 😉 Klems 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg