Den holdt mål allikevel

Heisann!

For en stund siden kjøpte jeg meg en ny termokopp, som jeg falt pladask for. Den var selvfølgelig rosa og så hadde den en temperaturmåler på toppen av lokket. Da den kom, etter nesten en måned, så den litt mer puslete ut enn på hjemmesiden. For å være ærlig så ble jeg litt skuffet, men vasket den og hadde tenkt å teste den ut dagen etter. Ble aldri til at jeg gjorde det, før i går… NB! Ikke sponset innlegg.

Altså, jeg må ærlig innrømme at termokoppen imponerte til de grader. For den så og kjentes ut som om noe som kom fra Wish, og der er det jo ikke alltid kvalitet som står høyest på listen. Tydeligvis så kan skinnet bedra. 

Koppen rommer ca 2 kopper med kaffe, og jeg fylte den nesten opp. Da jeg startet testen var kl litt før 13:30, og når jeg avsluttet den var kl ca 21:00. (7,5 time). Det var da igjen et par svelger med kaffe og temperaturen på kaffen var 34°C. Når koppen var helt full var temperaturen 66°C, som selvsagt var alt for varmt til å drikke.

Det eneste negative, egentlig, med koppen er at den ikke rommer så mye, men jeg kan leve med det. Skal også teste hvordan den er med kaldt drikke.


14 kommentarer
    1. Så bra at den fungerte etter hensikten, og smart med temperaturmåler! 😀 Jeg kunne ha vært flinkere til å bruke kanne eller kopp som holder på varmen, men blir visst til at jeg koker opp nytt hver gang. I bilen har jeg en CircleK-kopp, som jeg fyller opp på bensinstasjonen når jeg kjører forbi en. Ønsker deg en fortsatt fin fredag! 😀

      1. Ja koppen fungerte perfekt og det er perfekt at den også holder på varmen såpass lenge. Jeg har også en ESSO kopp, men syntes den ikke er noe god å drikke av så den står for det meste i skapet 😉 Ha en fortsatt fin fredda 🤗

      1. Helt ærlig så trodde jeg ikke at den kom til å fungere, men til min store lede så gjorde den det. Liker designet på den, og i tillegg er den tett så det renner ikke ut om den skulle velte 😊

    2. Så bra at du ble fornøyd. Jeg har ikke kommet i mål med å finne den perfekte termokoppen enda. Enten er de for små, eller de lekker, eller er ikke gode å drikke av… 😀

      1. Veldig fornøyd med koppen, men har lyst på en som er større. Om ikke lenge kommer influenser Therese Lien (ByLien) ut med sin termokopp, som ligner på den jeg kjøpte. Den er større og er vist nok perfekt til både varm og kald drikke. Iflg henne så lekker den ikke. Jeg kommer nok til å kjøpe en av henne 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg