Dag 2 i ferien – chilledag


Heisann og god kveld!

Dagens værrapport: Det begynte som en vanlig grå dag, men så åpnet det seg oppe i skylaget og det begynte å regne. Temperaturen har ligget mellom +13C og +15C.

I dag hadde jeg absolutt ingen planer da jeg sto opp, og det var så deilig. Det er sånn ferien skal være, at man ikke alltid har noen planer. Jeg må ha noen sånne dager, ellers blir det bare for mye for hode og kroppen min.

Når alt det er sagt så har jeg ikke bare sittet med bena på krakken og latet meg. Jeg brukte en god stund ute på balkongen med å ordne med blomstene mine. Det var mange visne blomster i balkongkassene og i pottene. Etterpå gikk jeg løs på inneplantene, for de trengte også litt kjærlighet.

Det kom bøker i posten i dag. Den ene var Outlander som jeg faktisk abonnerer på. Den andre var en gratis bok av Frid Ingulfstad som heter Munken, som er i en serie på 12 bøker. Grunnen til at jeg får en gratis bok er for at jeg har et aktivt abonnement på Familien. Om jeg kommer til å lese den vet jeg ikke enda.

Nå har jeg akkurat børstet Vinja og det ble en stor ball med fluff. Hun er inne i en røyteperiode så hun må igjennom dette hver kveld nå. Hun er ikke noe glad i å bli børstet, men godtar det med noen knurr og fres av og til.

Nå skal jeg nyte en kopp kaffe og en dougnut. Pleier ikke å spise det midt i uken, men det er ferie å da er det lov å unne seg litt 😉

Håper du har hatt en fin tirsdag 🥰

 

10 kommentarer
    1. Man må ikke finne på noe til hver dag, – ferien er til for å slappe av, og gjøre det man har lyst til. 🥰

    2. Andre dag i ferien må en unne seg noe. Og slike dager uten planer er luksus. Høres ut som du hadde en god og fin dag. Regner med at både planter og katt (egentlig) var glade. Riktig god natt <3.

      1. Ja man trenger noen sånne dager som i dag, for både i morgen og torsdag har jeg planer 🥰 Pus liker ikke at jeg er borte fra henne for lenge, så i dag har hun vært veldig fornøyd. Det er nok plantene også, for de så litt lei seg ut. Ha en fin kveld 🥰

    3. Godt å høre at du koser deg og slipper av i ferien.🤗Skikkelig bra at du fikk nye bøker i posten når du skulle ha en rolig dag hjemme.👍🏻😊Her er det hunden som røyter noe fryktelig for tiden.😅

      1. Viktig med avslappende dager og egentid innimellom. Nye bøker er alltid velkomment, men litt usikker på gratisboken. Vi får se hva jeg gjør 😉 Jeg elsker katten min, men kunne godt ha vært foruten røytetiden…. Ha ending onsdagskveld 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg