Da var det min tur…

Heisann!

Ute har det snødd siden jeg våknet i dag, og kanskje en stund før det også. Temperaturen ligger rundt -2C.

Jeg har hanglet siden lørdagen, hvor jeg egentlig trodde jeg bare var sliten etter julemarkedet om fredagen. Jeg har følt meg i ganske god form på dagen, men så på ettermiddagen har feberen skutt i været. I går kveld tenkte jeg at det var best å ta en test, og som du ser på bildet over her var den positiv. I gjennom hele pandemien klarte jeg å unngå å få Corona, men nå satt den der altså. Det var vel ikke til å unngå, for før eller siden måtte det skje.

Formen er ikke så alt for ille, så forhåpentlig går dette raskt over igjen. Jeg hadde planlagt å ta vaksinen, men har bare ikke kommet så langt. Nå er det vel ikke nødvendig, for etter det jeg har forstått er jeg imun en stund framover?

Noe som også er veldig dumt, er at jeg har billett til Didrik Solli Tangens julekonsert i Lørenskog hus i kveld, og den får jeg dessverre ikke brukt. Jeg har jo gledet meg i flere måneder til denne konserten, men det var nok ikke meningen 😭

Klesvasken fra i går var tørr, så nå har jeg akkurat brettet og lagt den der den hører hjemme. Å nå skal jeg slenge bena på krakken å strikke noen runder på Bystrikkskjerfet mitt en stund. Jeg har igjen ca 8 rader før jeg skal begynne å felle, og da tar det nok ikke lang tid før det er ferdig.

Håper du får en fin torsdag 🥰


15 kommentarer
    1. Masse god bedring til deg! Håper du ikke blir sykere enn nå, og at det går raskt over! Synd med den konserten du hadde gledet deg til! 🥰

      1. Tusen takk 🥰
        Jeg har vært dårlig noen dager allerede, så jeg har tro på at det er over i løpet av helgen. Veldig kjedelig med konserten, men lite jeg kan gjøre med det nå. Prøvde å selge billetten, men har ikke fått noen respons enda.

    2. Typisk å bli syk når det er noe man skal og har gledet seg til! 😥 Håper det går fort over! 🤞 Ønsker deg masse god bedring! 🤗

      1. Tusen takk 🥰 Det var vel ikke til å unngå at det ble min tur til slutt, men kjedelig at det ble akkurat nå. Etter at jeg la ut av jeg hadde fått Corona, fortalte at 3 andre jeg kjenner at de også har det. I tillegg var noen flere som akkurat er ferdig med det. Så det er mye av det nå. Har for det meste bare hatt feber, men i dag er rennende nese og krisling i halsen på høyt plan 😉

    3. God bedring. Kjipt med den Corona som du har fått. Har aldri hatt den der. Var ikke hjemme før kl 1920 i går kveld og gikk rett til sengs etter en dusj og litt mat. Det er fredag men hva jeg gjør i helgen veit jeg ikke enda. Har en avtalt på Kongsberg men den kan utsettes. Ha en fin dag.

      1. Tusen takk. Jeg har jo heller ikke hatt det før nå, men det var vel uunngåelig tenker jeg. Ja freddan er her og det er også 1 desember. Jeg har igjen å hente opp eskene med julepynt og sette fram, men orker ikke i dag så det får jeg ta i helgen. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg