Bunny utfordrer igjen….

Heisann!

Da har Bunny kommet med en utfordring igjen, og den ville jeg selvsagt være med. Utfordringen som du finner HER går ut på å svare på en del spørsmål, og nedenfor kan dere se mine svar:

💐 Ekteskap: 0
💔 Skilsmisser: 0
💍 Forlovelser: 0
🍼 Barn: 0
👵 Barnebarn: 0
🐩 Husdyr: 1 katt nå, men hadde to. Har også hatt 4 marsvin og 2 rotter
🚑 Operasjoner: Ikke i narkose, men har operert bort x-antall innkapslede myggstikk
💎 Piercinger: Nei
✒ Tatoveringer: 5 stykker

🔫 Skutt med pistol: Ja under kontrollerte forhold
✋ Sluttet i en jobb: Har jobbet i samme firma siden jeg var 16,5 år. Hatt flere jobber innen firma
📺 Noen gang vært på tv: Ikke det jeg vet
🌅 Vært på en øy: Ja opptil flere
🦌 Kjørt på ett rådyr: Nei, heldigvis ikke
😥 Grått over noen: Ja, senest i dag
❤ Blitt forelsket: Ja, flere ganger
😪 Sett noen dø: Ja, faren min
🇺🇸 Vært i USA: Nei
🚑 Kjørt i ambulanse: Nei
✒ Tatoveringer: 5
🏂 Kjørt utfor/slalom: Nei
🎿 Kjørt på vannski: Jeg prøvde, men kom aldri helt opp
❄ Gått på skøyter: Ja både lengdeløp og kunstløp
🏄 Har surfet: Nei
🚲 Kjørt mc: Nei, bare sittet bak på
🐴 Ridd på en hest: Ja, men likte det ikke
😵 Nesten dødd: Nei, heldigvis ikke
💪 Trent på treningssenter: Ja
🚔 Kjørt i baksetet av en politibil: Ja

13 kommentarer
      1. Ja man får en bedre innblikk av hvordan personen er 😊 Fortsatt vondt i skulderen, men jeg prøver å nyte dagen allikevel. Det er grått og regner innimellom, men det er sommer det også 😉 Ha en fin dag du også 🥰

    1. Siden jeg har sett gjennom litt av din livshistorie, kommenterer jeg.
      Fordi jeg syns du fortjener noe tilbake 🙂
      Og fordi historien gjør oss til den vi er 🙂
      Og motbakkene i livet, kan gjøre oss sterkere og kan gjøre noe positivt –
      slik at de vi møter merker det.
      Her er noen av tingene jeg “ikke angrer på”:
      – Jeg hadde MC-dilla i ungdomstiden – 8 år med MC og mange gode opplevelser – her og i hele landet.
      – Kone og voksne barn, der en av dem kan mindre en de fleste – Han kan telle til 4 og kan vise at han bryr seg om deg.
      – Mistet to jobber på et halvt år. Ville ikke miste flere jobber og startet eget firma.
      – Troen angrer jeg heller ikke på 🙂 en tro på en Gud som hjelper og oppmuntrer meg – og noen ganger – den jeg møter også.

      Ha en flott dag 🙂

      1. Tusen takk for den fine kommentaren, og at du deler litt av din historie 🥰
        Ja det er ingen tvil om at vår livshistorie gjør oss til den vi er, men også måten vi blir oppdratt på. Jeg er jo her for at mine biologiske foreldre møttes og ting skjedde, og så har jeg arvet litt av hver av dem. Like viktig er det at mine adoptivforeldre har preget livet mitt også, og gitt meg en trygg og god barndom ❤️

        Håper du får en fin fredda 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg