Bare i dag…

Image by 20672 from Pixabay

Bare i dag: vil jeg gjøre et alvorlig forsøk på å være mot andre, som jeg ønsker de skal være mot meg.

Bare i dag: vil jeg være optimistisk, og ikke la meg påvirke av noe negativt.

Bare i dag: vil jeg prøve å se det gode, som er i alle mennesker.

Bare i dag: vil jeg lytte oppmerksomt til andre, og ikke utålmodig avbryte med mine egne meninger

Bare i dag: vil jeg kun tenke kjærlige tanker

Bare i dag: vil jeg anstrenge meg for å huske at det er en mening med alt, også selv om jeg ikke er helt enig.

Bare i dag: for en enkelt gang MÅ det da la seg gjøre!! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg