Maten kom på døra, og jeg fryser så tennene skrangler…

«Pure ham» pizza fra Peppes

Heisann og god kveld!

Kvelden kom fort i dag, og jeg sitter under 2 lag med pledd å fryser så tenna skrangler i munnen. Allerede mens jeg satt å jobbet tidligere i dag ble jeg frossen, og jeg har aldri fått varmen tilbake. Nå ligger Vinja i fanget mitt å forsøker å varme meg, men det lykkes ikke helt 🥶

Jeg gadd ikke å lage meg middag i dag, så jeg bestilte like godt en pizza fra Peppes. Det ble en “Pure ham” denne gangen som smakte veldig godt. Klarte ikke å spise opp alt sammen, så det blir noen kalde pizza-biter i morgen tenker jeg. Ikke like god, men en og annen bit blir nok borte 😉

Jeg gjorde det store i sta, og klarte å klippe vekk et stykke av neglen på den ene langfingeren. Det er godt at jeg har time til å fikse neglene til fredagen. Inntil da får jeg prøve å fikse det til så det ikke blir verre enn det er nå.

På tide å ta kvelden kanskje, for i morgen er det en ny arbeidsdag. God natt 😴

 

 

2 kommentarer
    1. Uff da. Håper du ikke fryser i dag, for da får du ta deg en koronatest. Herlig med pizza. Det fristet enda jeg akkurat har spist frokost. Ha en fin dag 🙂

      1. Dette at jeg fryser er “normalt” pga betennelsene jeg har i kroppen, og jeg har slitt med det i mange år. I dag er det ikke så ille heldigvis 🥰
        Pizza’n smakte veldig godt, men i dag blir det noe som er like godt… Nemlig stekt laksefilé 😉
        Ha en superfin torsdag 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg