5 raske spørsmĂĄl – del 9

 

Heisann og hoppsann!

I dag kom det 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag ), som jeg bestemte meg for å svare på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hvilken måned skulle du helst slettet fra almanakken?

Svar: Det tror jeg må være januar, dels for at da pakkes julen vekk men også for den føles så lang og kald. Jeg syntes alltid at det er litt vemodig å pakke ned alle nissene og julepynten.

Spørsmål 2: Har du noen gang tatt bort noen som var din “venn” på Facebook?

Svar: Ja det har jeg. Det viste seg at vedkommende ikke var noen venn allikevel, uten å gå nærmere inn på det.

Spørsmål 3: Hvem var din første bestevenn?

Svar: Det var en jente som heter Marit. Vi var bestiser fra jeg var veldig liten, til jeg var 5,5 år og flyttet til Oslo. Etter det mistet vi kontakten i mange år, men gjenopptok den på Facebook for et par år siden.

Spørsmål 4: Sier du i fra eller lar du være om noen sniker foran deg i matbutikken?

Svar: Helt klart, for jeg hater folk som sniker og tar seg til rette.

Spørsmål 5: Du får invitere to personer, døde eller levende på middag. Hvem inviterer du?

Svar: Jeg ville ha invitert min morfar Albert og min farmor Gyri, fra min biologiske familie. Morfar for at jeg har en del jeg ville ha snakket med ham om, og min farmor for at jeg vet at hun helt fram til sin død lurte på hvor jeg hadde blitt av. Det hadde vært så fint å kunne fortelle henne hvor godt jeg har hatt det 💖

 

#utfordring #spørsmålogsvar

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg