5 raske spørsmål – del 42

Heisann og hoppsann!

Da er det kommet 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Hvilken matrett kan du ikke leve uten?
Svar: Jeg tror egentlig ikke det finnes noen, men jeg ville ha savnet ribbe, medisterkaker, pølser å surkål på julaften.

Spørsmål 2: Hva er den dummeste måten du har skadet deg på?
Svar: Det er umulig å svare på, for de aller fleste gangene jeg har skadet meg (ordentlig) har de vært dumme. Dessuten er listen altfor lang.

Spørsmål 3: Hvilken farge har du på tannbørsten?
Svar: Den er oppladbar i blått og hvitt.

Spørsmål 4: Hva er det andre gjør så lett som bare det, men som er vanskelig for deg?
Svar: Det er mange forskjellige ting ettersom jeg har OCD. Den gjør at jeg sjekker mye av det jeg gjør alt for mange ganger. Har jeg låst dørene, er platene slått av, har jeg fylt ut meldekortet til NAV riktig, trykke på send knapper, listen bare fortsetter og fortsetter.

Spørsmål 5: Om du fikk et fallskjermhopp i bursdagsgave, hopper du da?
Svar: Et klart NEI på det spørsmålet. Jeg har høydeskrekk de lux, og blir svimmel bare jeg står på en stol. Så den gaven hadde jeg helt klart gitt bort til noen andre. Når det er sagt, så kjenner mine venner meg så godt at de ikke ville ha gitt meg en sånn gave.

 

15 kommentarer
    1. Fine svar og ville ha svart mye likt jeg også. Det er som regel pga. noe dumt at man skader seg, men jeg har heldigvis sluppet unna noe alvorlig/ingen brudd.Tannbørsten min, for tiden, er ikke oppladbar og lilla. Jeg har nok en mild form for OCD, men ikke noe som går utover hverdagen. Jeg synes det er vanskelig å snakke i forsamlinger og er ikke noe glad i sosiale sammenkomster.😊

      1. Jeg har inntrykk av at vi ville svare en del likt på disse spørsmålene. Den OCD’n kunne jeg godt ha vært foruten, for den gjør at jeg alltid får dårlig tid. Det er ikke alltid at den er like ille, men den er der. Jeg liker heller ikke å snakke i store forsamlinger, og prøver i det lengste å unngå det 😉

      2. Jeg har inntrykk av at vi ville svare en del likt på disse spørsmålene. Den OCD’n kunne jeg godt ha vært foruten, for den gjør at jeg alltid får dårlig tid. Det er ikke alltid at den er like ille, men den er der. Jeg liker heller ikke å snakke i store forsamlinger, og prøver i det lengste å unngå det 😉

    2. Har heller ikke vil ha hoppa i fallskjerm. Da jeg var yngre hadde jeg lyst å prøve hanggliding, men det gikk over. Fin torsdag til deg. Klem <3

      1. Spiser mye egg jeg også, men ville nok klart meg uten 😉 Nei fallskjermhopp overlater jeg til andre, liker meg best på landjorda jeg. Ha en fin kveld 🥰

    3. Gode svar.
      Som oftest har man gjort noe dumt når man skader seg og fallskjermhopping overlater sannelig jeg også til andre. Har aldri skjønt at det skal være så fantastisk😅
      Ha en fin vårkveld!☀️🌱

      1. Tusen takk 🥰 Det er nok ofte sånn at det er når vi gjør noe dumt når vi skader oss, og det har jeg gjort alt for ofte. Greit å gi fra sånne hopp, og jeg har heller ikke skjønt begeistringen over å utsette seg for sånne ting. Ha en fortsatt fin kveld 🥰

        1. Hihi, jeg bare erter 😉 Dessuten er det så lenge siden jeg gikk fallskjermkurs, at jeg ikke er kvalifisert eller autorisert lenger 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg