5 raske spørsmål – del 37

Heisann og hoppsann!

I går kom 5 nye spørsmål fra min svenske bloggvenninne Maria (@mariasvardag), som jeg henger med å svarer på. Du kan forresten sjekke ut bloggen hennes HER.

Spørsmål 1: Har du noen sinne grått deg i søvn, over noe du kan le av i dag?

Svar: Nei, men jeg kan ikke huske at jeg har grått meg i søvn heller.

 

Spørsmål 2: Har du hatt en kjæreste som har skrevet en sang eller dikt til deg?

Svar: Kjæreste ja, men noen sang eller dikt ble det aldri.

 

Spørsmål 3: Personen i bilen foran deg merker ikke at trafikklyset skifter til grønt. Er du typen som venter tålmodig eller tuter du irritert etter noen sekunder?

Svar: Jeg er nok av de som tuter, men venter nok litt lenger enn noen sekunder.

 

Spørsmål 4: Hvilken webside besøker du mer enn fem ganger per dag?

Svar: Det er nok flere enn en, Facebook, Snap, Tik Tok og bloggene mine.

 

Spørsmål 5: Om kjæresten/samboeren/mannen foreslo at dere skulle tatovere hverandres navn, ville du sagt ja til det?

Svar: Nei aldri, det er noe av det dummeste man kan gjøre. For man vet aldri om forhold holder.

 

6 kommentarer
      1. Tusen takk 🥰 Ja Maria kommer jo stadig med nye spørsmål, og jeg aner ikke hvor lenge hun kommer til å fortsette. Hmmm, jeg hadde lurt på om jeg skulle la den andre bloggen hvile, men kan jo nesten ikke det da 🤔 Jeg har jo ikke bestemt meg enda da….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg